Beauty rutina Anastasije Ražnatović zanima mnoge devojke, a ona je ekskluzivno za magazin „Hello!" otkriva
U vremenu kad se uspeh meri brojevima dovoljno je reći da su pesme Anastasije Ražnatović imale više od 140 miliona pregleda na „Jutjubu“ i da njen profil na „Instagramu“ prati milion ljudi pa da bude jasno da paralelno gradi dve blistave karijere. Kad je upitate da li sebe doživljava kao pevačicu ili influenserku, reći će vam da je njen posao muzika i da pratioce na društvenim mrežama smatra svojom publikom. Da ceo svet već mesecima ne funkcioniše po izmenjenom režimu, ovog leta imala bi prve profesionalne nastupe pred tom publikom, a ovako je, kaže, u pat-poziciji zajedno sa ostalim pevačima.
Da li se pred svaki izlazak iz kuće kompletno doterate?
‒ Zavisi gde sam pošla, jer mislim da je to stvar osnovne kulture. Ne možete se pojaviti na doručku u visokim štiklama, niti na crvenom tepihu u patikama i raščupane kose. Preko dana sam bez šminke, u odeći koja mi je udobna i prijatna, a za večernje prilike i kad imam poslovne obaveze uvek sam sređena. Nemam živaca da se svakog jutra čim ustanem našminkam, uvijem kosu i satima razmišljamm šta ću obući. Uopšte se ne opterećujem, ali nemam ništa protiv ako nekoga to raduje. Svi smo različiti.
Pročitajte: Anastasija Ražnatović modna ikona – ovo je trend koji će vas oduševiti!
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
Da li ste na nekom režimu ishrane, radite li vežbe?
‒ Kao većina ljudi, imam faze kada više jedem, ali se trudim da se hranim zdravo i da redovno treniram, pre svega zbog zdravlja, a zatim i zbog izgleda.
Šta radite sa šminkom, kremama i ostalim proizvodima koje svakodnevno dobijate od raznih brendova?
‒ Ne mogu da stignem da sve isprobam. Uglavnom koristim kozmetiku koja odgovara mom licu i kojoj sam godinama verna. Povremeno “uleti” proizvod koji mi se baš dopadne. S druge strane, volim da eksperimentišem i isprobavam nove preparate, pa se uvek obradujem kada mi neki brend pošalje nešto da probam.
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
Pročitajte još
Lindzi Lohan šokirala promenom: Ovo je boja kose koju svi žele
Almond milk boja kose je nežne i kremaste teksture
06/04/2025
Saznajte višeKIKO MILANO predstavio novu prolećnu kolekciju Dreamphoria u saradnji sa FashionMag42 magazinom
KIKO MILANO je u saradnji sa FashionMag42 magazinom priredio ekskluzivni Masterclass – Dream Glow Makeup Look
04/04/2025
Saznajte višeU Lilly drogerijama popust do čak 30 odsto na sve za negu kose!
Svi koji posete Lilly prodavnice i online shop, do 30. aprila imaju popust do 30 odsto na sve za negu kose
04/04/2025
Saznajte višeAleksandra Jeftanović ne krije sreću, život je samo jedan
Izgled Aleksandre Jeftanović oduševljava publiku
04/04/2025
Saznajte višeZablistaj uz Lilly: Savršene trepavice, usne i ten u samo par koraka!
Lilly drogerije mesto za proizvode koji podstiču vašu lepotu
03/04/2025
Saznajte višeHELLO! Presents: We love K- beauty
Milica Miškulin predstavlja sajt Kbeauty.rs
01/04/2025
Saznajte više
Komentari (0)