Reklama za parfem u kojoj glumica Dakota Fening drži flašicu u krilu je zabranjena u Engleskoj zbog seksualizacije dece u marketinše svrhe. Dizajner Mark Džejkobs nedavno je svoj novi parfem “Oh, Lola!” opisao kao senzualan i objasnio je da je “sestrinski” miris čuvenog parfema “Lola” - više Lolita nego Lola. Zato je i reklamna kampanja osmišljena u tom maniru.
Tinejdž glumica Dakota Fening, koja ima 17 godina, u reklami sedi na podu, i između nogu, u krilu drži bocu parfema. Agencija za autorizaciju reklamnih standarda žalila se zbog poruke koju ova slika šalje.
- Primetili smo da devojka drži flašu parfema u svom krilu, između nogu i smatramo da je to seksualno provokativna poza. Čuli smo da ona ima 17 godina, ali smatramo da izgleda mlađe od 16. Dužina njene haljine, njene noge i položaj parfemske flaše skreću pažnju na njenu seksualnost. Zbog svega toga smatramo da reklama podstiče seksualizaciju dece - napisali su čelnici ove agencije.
Ubrzo posle žalbe reklama je povučena.
Izvor: Blic.rs
Pročitajte još
Američki par postao hit na X-u, pojavio se na glasanju kao Tramp i Melanija
Američki izbori 2024. izazvali veliko interesovanje
05/11/2024
Saznajte višeNajlepše je kod bake: Dom majke Željka Mitrovića, skromna oaza savršeno opremljena
Dom majke Željka Mitrovića
05/11/2024
Saznajte višeNeobičan recept za dugovečnost Mire Banjac, juče je proslavila 95. rođendan
Mira Banjac napunila 95 godina, vedar duh je nije napustio
05/11/2024
Saznajte višeMajka Gorana Vesića ključna figura u njegovom životu, ovo je Ljilja
Majka Gorana Vesića važna figura u njegovom životu
04/11/2024
Saznajte više
Komentari (0)