Reklama za parfem u kojoj glumica Dakota Fening drži flašicu u krilu je zabranjena u Engleskoj zbog seksualizacije dece u marketinše svrhe. Dizajner Mark Džejkobs nedavno je svoj novi parfem “Oh, Lola!” opisao kao senzualan i objasnio je da je “sestrinski” miris čuvenog parfema “Lola” - više Lolita nego Lola. Zato je i reklamna kampanja osmišljena u tom maniru.
Tinejdž glumica Dakota Fening, koja ima 17 godina, u reklami sedi na podu, i između nogu, u krilu drži bocu parfema. Agencija za autorizaciju reklamnih standarda žalila se zbog poruke koju ova slika šalje.
- Primetili smo da devojka drži flašu parfema u svom krilu, između nogu i smatramo da je to seksualno provokativna poza. Čuli smo da ona ima 17 godina, ali smatramo da izgleda mlađe od 16. Dužina njene haljine, njene noge i položaj parfemske flaše skreću pažnju na njenu seksualnost. Zbog svega toga smatramo da reklama podstiče seksualizaciju dece - napisali su čelnici ove agencije.
Ubrzo posle žalbe reklama je povučena.
Izvor: Blic.rs
Pročitajte još
Svi pričaju o Bekamovima: Da li su Dejvid i Viktorija “otpratili” sina Bruklina ili on njih?
Porodica Bekam u sukobu sa Bruklinom
22/12/2025
Saznajte višeBojan Marović žrtva prevare: Krivična prijava je podneta
Bojan Marović žrtva prevare
22/12/2025
Saznajte višeĆerka Ane Sević napunila 5 godina: Slavljenica kao med, a torta je posebna priča
Ćerka Ane Sević napunila 5 godina
22/12/2025
Saznajte višeSuzana Mančić za HELLO!: Ja ću biti nana, moliću lepo!
Suzana Mančić sumira 2025. godinu
21/12/2025
Saznajte višeSunce, palme i okean: Zimovanje Marije Šerifović može da počne
Marija Šerifović otputovala na Bali
21/12/2025
Saznajte više

Komentari (0)