Kompanija Beiersdorf, koja stoji iza brenda NIVEA, predstavila je domaćoj javnosti novi koncept NIVEA Shopa u Knez Mihajlovoj ulici. U saradnji sa Remiks studiom i arhitektom Majom Lalić i saradnicima Aleksandrom Spasojevićem i Ivanom Ibraimov, kreirano je mesto jedinstveno po svom konceptu, interaktivni centar koji nudi više od prodavnice i predstavlja mesto susreta i razgovora između NIVEA eksperata za negu kože i svakodnevnih posetilaca, savremenih potrošača koji žele mnogo više od kvalitetnog proizvoda - da se edukuju, razumeju biološke procese kože, dožive prijatno iskustvo i aktivno učestvuju u kreiranju atmosfere.
Iako je NIVEA Shop mesto gde su verni potrošači navikli da dolaze, novi koncept nudi mnogo više i na taj način uzvraća poverenje koje su potrošači dali NIVEA proizvodima. Srbija je jedna od prvih zemalja u svetu gde će potrošači imati priliku da dožive potpuno NIVEA iskustvo.
Ideja projekta da novi NIVEA prostor diše u ritmu svakodnevnog urbanog života čitljiva je već sa ulice zahvaljujući velikom izlogu bez ramova koji ukida sve vizuelne prepreke između javnog gradskog prostora i same radnje. Pored kupovine NIVEA prozvoda u netipičnom ambijentu u kome ne postoje ni fizičke barijere između osoblja i posetilaca, ovde možete svratiti da se osvežite, probate nove proizvode i dobijete savet o nezi kože. Posebnost novom konceptu daje donja etaža koja pruža svakodnevno utočište od stresa i predstavlja adresu na kojoj možete besplatno dobiti analizu tipa kože i dobiti stručni savet kako da je negujete. NIVEA, kao brend kojem se najviše veruje, lojalnim potrošačima će ponuditi i više od toga – kroz poseban program moći će da ostvare dodatne benefite.
Pošavši od činjenice da naziv NIVEA vodi poreklo od latinske reči niveus/nivea/niveum što znači "snežno belo", čitav koncept nosi predznak čistote i jednostavnosti, koji doprinosi prijatnosti ambijenta. Toplinu i prirodne komponente obezbeđuju drveni pod i niz pažljivo osmišljenih detalja od ovog plemenitog materijala. Kombinacija savremenog arhitektonskog izraza, tehnologije, tradicionalnih materijala i živih biljaka istovremeno reflektuje da se najveći dometi u savremenom dizajnu i osmišljavanju proizvoda postižu promišljenim ukrštanjem prirode, znanja, nauke i iskustva.
O kompaniji Beiersdorf AG
Beiersdorf je kozmetička kompanija sa sedištem u Hamburgu, u Nemačkoj. Sa 130 godina dugom tradicijom u nezi i lepoti kože, i iskustvom na području istraživanja i razvoja, Beiersdorf ima snažno mesto na globalnom konkurentnom tržištu i prepoznatljiv je po inovativnim i kvalitetnim proizvodima.
U kompaniji je, u filjalama koje se nalaze na svim kontinentima, zaposleno oko 17.000 ljudi. Promet ostvaren u 2011. godini iznosio je 5.63 milijardi eura. Akcije kompanije Beiersdorf uvrštene su u DAX indeks od decembra 2008. Portfolio kompanije Beiersdorf čine NIVEA, brend broj 1 u svetu za negu kože*, Eucerin, La Prairie, Labello, 8x4, and Hansaplast/Elastoplast.
Beiersdorf je u Srbiji osnovan 2001. godine, kao lokalno predstavništvo kompaniije Beiersdorf AG, iako su proizvodi ove kompanije prisutni na srpskom tržištu od 1931, kada je Pliva imala licenciranu proizvodnju. U Srbiji Kompanija ima lidersku poziciju
Pročitajte još
JK i Duško pred Novu godinu presrećni, porodica je ponovo na okupu
Snimak Jelene Karleuše mnogi su prokomentarisali
22/12/2024
Saznajte višeTako mlada, a veoma uspešna: Najstarija ćerka Maje Nikolić preslikana mama
Ćerka Maje Nikolić je preslikana majka
22/12/2024
Saznajte višeKatja sa nepunih sedam godina presekla! Nataša je tu potpuno nemoćna
Mlađa ćerka Nataše Bekvalac zapevala
22/12/2024
Saznajte višeGlava na ramenu, široki osmesi i čvrst zagrljaj... Novi Eminin dečko je ON? FOTO
Dečko Emine Jahović i dalje javnosti nije poznat
22/12/2024
Saznajte višeMarko i Melani otišli korak dalje! Dragana o ovome nije mogla ni da sanja, predivno
Devojka Marka Bijelića je veoma popularna na Instagramu
22/12/2024
Saznajte višeCeca u neviđenom izdanju dočekivala goste za Nikoljdan, kakve su ovo papuče?
Papuče Cece Ražnatović su udobne a efektne
21/12/2024
Saznajte više
Komentari (0)