Procter & Gamble, pokretač kampanje “Hvala Mama”, otvorio sportski kamp u Kučevu

Procter & Gamble, pokretač kampanje “Hvala Mama”, otvorio sportski kamp u Kučevu

Autor: | 22/08/2012

0

Procter & Gamble, vlasnik poznatih brendova kao što su Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Pantene®, Fairy®, Lenor®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette® i Braun®, u saradnji sa Olimpijskim komitetom Srbije, a kao deo kampanje “Hvala Mama”u Srbiji, otvorio je juče sportski kamp u Kučevu, sa ciljem da promoviše razvoj mladih kroz sport i da oda priznanje Majkama koje podržavaju svoju decu u bavljenju sportom, jer se iza svakog fantastičnog sportiste nalazi još fantastičnija mama.

Sportski kamp u Kučevu trajaće osam dana – od 19. do 26. avgusta. U toku ove nedelje, srpski sportisti uvešće najmlađe u sve misterije sporta i harmoničan fizički razvoj, u isto vreme učeći ih olimpijskim vrednostima. Uz vrhunske trenere, deca će naučiti da igraju rukomet, odbojku, fudbal, košarku i vaterpolo, i u isto vreme pohađaće i edukativne i kreativne radionice.
Stotinu dece, učesnika kampa, izabrano je kroz promocije organizovane od strane kompanije P&G i njenih brendova Pampers®, Ariel®, Always®, Fairy®, Lenor®, Blend a Med®, Duracell®, Head & Shoulders®, Gillette® i Bonux®.
Osim što će biti fiziki aktivna, deca će takođe naučiti mnogo o važnosti sporta, prijateljstva, fer pleja, timskog rada, kao i o olimpijskim vrednostima kojih bi trebalo da se drže i u svakodnevnom životu.

- Nekoliko generacija srpskih sportista pokazalo nam je koliko je sport važan u razvoju mladih. A kada ti sportisti imaju i podršku svojih roditelja, rezultati će biti odlični za sve. Kroz sportske aktivnosti posvećene deci, kao što je sportski kamp u Kučevu, zajedno sa našim partnerom kompanijom P&G, mi želimo da što je moguće više dece približimo zdravom načinu života - rekao je na ceremoniji otvaranja Žarko Paspalj, potpredsednik Olimpijskog komiteta Srbije.

P&G poboljšava živote ljudi, te je u skladu sa time određen broj mesta u sportskom kampu dodeljen deci bez roditeljskog staranja iz Kamenice, kao i deci sa posebnim potrebama iz doma Drinka Pavlović, jer samo zajedno – možemo život učiniti boljim kroz sport!

O kompaniji P&G

P&G je dokazao da poboljšava živote oko 4,4 milijarde ljudi širom sveta sa svojim portfoliom pouzdanih kvalitetnih brendova. Kompanija uključuje liderske brendove kao što su Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Pantene®, Mach3®, Fairy®, Gain®, Lenor®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace® i Ambi Pur®. Kompanija je prisutna u oko 80 zemalja, a P&G brendovi u više od 180 zemalja širom sveta.
Molimo Vas da posetite sajt www.pg.com za najnovije vesti i više informacija o P&G brendovima.

Komentari (0)

Loading
Goran Anicic hellomagazin