Felpsova sledeća uloga - ambasador head & shoulders kampanje samopouzdanja

Felpsova sledeća uloga - ambasador head & shoulders kampanje samopouzdanja

Autor: | 08/08/2012

0

Nakon samo par dana od svog finalnog takmičenja, kada je proglašen za najuspešnijeg plivača u istoriji, ali i za najstilizovanijeg olimpijca svih vremena, Majkl Felps najavio je svoju novu ulogu kao head & shoulders ambasador kampanje samopouzdanja tokom ekskluzivnog prijema u Londonu.
Svetski plivač će kao prvi ambasador samopouzdanja head&shoulders kampanje, koristiti znanje koje je stekao tokom svoje legendarne karijere kako bi inspirisao i druge na uspeh. Majkl Felps je osvojio 8 medalja u Atini, 8 u Pekingu, kao i 6 u Londonu, te je vlasnik neverovatne 22 medalje.

Prilikom najave partnerstva sa head & shoulders –om, Majkl je izjavio :
- Pouzdano znam da intenzivni sportovi, bilo da je u pitanju plivanje ili biciklizam, zahtevaju visok nivo samopouzdanja. To je jedna od najvažnijih lekcija koje sam naučio tokom svoje karijere, i trudim se da to primenim u svakodnevnom životu, i baš zbog toga smatram da mi je nova uloga ambasadora samopouzdanja više nego odgovarajuća. Trudiću se da pomognem mladima da pronađu svoje samopozdanje, da koriste maštu kako bi ostvarili svoje snove i da shvate da je u životu sve moguće. Kao ambasador, nadam se da ću svojim primerom pomoći drugma da slede svoju strast i da se usude da pokušaju.
Prvi zadatak koji je Majkl ima imao jeste da dodeli prvu do sada head & shoulders nagradu za samopouzdanje. Ovaj trofej će se u buduće godišnje dodeljivati osobi ili grupi koja služi kao primer da im je samopouzdanje pomoglo na putu ka uspehu uprkos svim nedaćama.

Haneke Faber, globalni predsednik head & shoulders-a Pantene i Herbal Essences-a , izjavio je:

- Možda nije na prvi pogled očigledno da brendovi poput head & shoulders imaju zaslugu pri takmičenjima kao što su Olimpijske igre, ali biti oslobođen od peruti pozitivno utiče na samopouzdanje, i uz pomoć podrške fanova gradi veliki uspeh. Nedavno head & shoulders istraživanje otkrilo je da 64% sportista smatra da ako izgledaju dobro na takmičenju oni ostvaruju bolji rezultat, „Ako se osećam dobro, onda i igram dobro.“
Head & shoulders kampanja ima za cilj da ohrabri milione pojedinaca širom sveta svakog dana. Inspirisani pojednicima koje sponzorišemo, njihovom željom za uspehom, kao i posvećenosti sportu i smatramo da ovim putem samo unapređujemo njihovo savršenstvo. Majkl Felps je pravi primer ovoga, ne samo zbog njegovog uspeha i samopouzdanja u bazenu već i zbog svega što čini i van njega. Takođe, Majklova odluka da unapredi živote dece i njihovih roditelja, učeći ih o bezbednosti u vodi, i sampouzdanju pri plivanju zaista inspiriše. Zbog toga se posebno radujemo saradnji sa njim jer će kao ambasador samopouzdanja unaprediti živote mnogih ljudi.

Majkl Felps uručio nagradu samopouzdanja dečaku Vilijamu
Ovogodišnji dobitnik nagrade za samopouzdanje brenda head&shoulders je bio sedmogodišnji dečak Vilijam (William Watson III.) Vilijam živi u veoma siromašnom i ozloglašenom delu Knoksvile (Knoxville,Tennesse) u Americi. Njegov otac je bio tragična žrtva u pucnjavi koja se dogodila u aprilu ove godine. Uprkos nesreći koja mu se dogodila dečak Vilijam je usvojio pozitivan pogled na život i svu svoju energiju je usmerio na plivanje u lokalnom omladinskom centru, gde je prevazišao strah od vode, stekao samopouzdanje i veoma brzo napredovao u plivanju.

Kao deo kampanje samopouzdanja head&shoulders dodeljuje ček od 25000 $ omladinskom centru, gde Vilijam trenira svakog dana, sa ciljem da pomognu njemu i mladima da i dalje slede primer svojih idola, vredno trenirajući. Kompanija P&G i Majkl Felps su takođe odali priznanje Vilijamovoj mami koja je bila od važnog značaja u njegovom razvoju, uprkos svim poteškoćama sa kojima su se suočavali.
Faber je dodao :
- Zaista nas je dirnula priča dečaka Vilijama i ne mogu da zamislim bolju osobu koja bi primila prvu head&shoulders nagradu za samopouzdanje.
Head&shoulders će objaviti dalje informacije o ulozi ambasadora samopouzdanja i donacije u narednim mesecima kao deo sadašnje kampanje koja podržava mlade.
Head&shoulders kampanje deo je P&G misije da obezbedi podršku tokom Olimpijskih igara u Londonu 2012. Sarađujući sa mamama olimpijaca u Londonu, P&G je promovisao koliko je važno podržati razvoj dece kroz sport, kao i pomagati mame koje su zaslužne za radost, disciplinu i timski rad svoje dece.
Više informacija o kampanji „Hvala ti mama“, kao i sve aktivnosti kampanje, fotografije i video snimke možete naći na adresi: www.PGThankYouMomMediaCenter.com

O kompaniji P&G

P&G je dokazao da poboljšava živote oko 4,4 milijarde ljudi širom sveta sa svojim portfoliom pouzdanih kvalitetnih brendova. Kompanija uključuje liderske brendove kao što su Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Pantene®, Mach3®, Fairy®, Gain®, Lenor®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace® i Ambi Pur®. Kompanija je prisutna u oko 80 zemalja, a P&G brendovi u više od 180 zemalja širom sveta.
Molimo Vas da posetite sajt www.pg.com za najnovije vesti i više informacija o P&G brendovima .

Komentari (0)

Loading
Tamara Roksandić hellomagazin

Pročitajte još

Najnovije vesti