Kompanija „Carlsberg Srbija“ organizovala je spektakl na Kalemegdanu u kome su učestvovali Marina Kotevski, Andrej Maričić, Vlada Aleksić, Miloš Maksimović, Aleksa Jelić i još oko dve hiljade građana. Ovaj veliki "pivski" događaj organizovan je povodom novog vizuelnog identiteta „Lav" piva. Osim toga, kompanija "Carlsberg" planira da uskoro lansira i pivo u staklenoj ambalaži u flaši od 0,4 l, koja je potpuni novitet na našem tržištu, a nedavno su predstavljeni i potpuno novi ukusi "Lav Twista" - grejpfrut i pomorandža. Kampanja ovog brenda trajala je dvanaest dana, a tokom završnog događaja na Kalemegdanu prisutnima se obratio i direktor kompanije Ralf Zigerling:
-Naš primarni cilj je da kroz kvalitetnu kampanju, najrazličitije aktivnosti na tržištu, pružimo našim potrošačima sve što očekuju od piva: zanimljivu komunikaciju, dobru zabavu, druženje koje ih povezuje sa ljudima, da im omogućimo da stvore nova i ožive stara prijateljstva, učinimo trenutke nezaboravnim i još mnogo toga.
Piše: Ivana Nikolić
Slične Vesti
Pročitajte još
Darko Lazić na Aranđelovdan krstio ćerku, kumu svi znate
Darko Lazić krstio ćerku Srnu
21/11/2024
Saznajte višeSve je iznenadio izborom: Idu dani, a Saša Kovačević ima divne vesti
Saša Kovačević i Miki Manojlović zajedno pred kamerama
21/11/2024
Saznajte višeNedejka i Jelenu znamo, ali ne i Ivonu: Ovo je lepa snaja Radoša Bajića
Snaja Radoša Bajića bavi se odgovornim poslom
21/11/2024
Saznajte višeCakana i njen suprug blistali na crvenom tepihu, detalj na njegovoj ruci privukao pažnju
Muž Dragice Radosavljević Cakane nosi skupoceni sat
21/11/2024
Saznajte višeRastko Janković za HELLO! otkrio kakav odnos ima sa Marijinom decom
Ćerka Marije Veljković na crvenom tepihu
21/11/2024
Saznajte više
Komentari (0)