Kompanija „Carlsberg Srbija“ organizovala je spektakl na Kalemegdanu u kome su učestvovali Marina Kotevski, Andrej Maričić, Vlada Aleksić, Miloš Maksimović, Aleksa Jelić i još oko dve hiljade građana. Ovaj veliki "pivski" događaj organizovan je povodom novog vizuelnog identiteta „Lav" piva. Osim toga, kompanija "Carlsberg" planira da uskoro lansira i pivo u staklenoj ambalaži u flaši od 0,4 l, koja je potpuni novitet na našem tržištu, a nedavno su predstavljeni i potpuno novi ukusi "Lav Twista" - grejpfrut i pomorandža. Kampanja ovog brenda trajala je dvanaest dana, a tokom završnog događaja na Kalemegdanu prisutnima se obratio i direktor kompanije Ralf Zigerling:
-Naš primarni cilj je da kroz kvalitetnu kampanju, najrazličitije aktivnosti na tržištu, pružimo našim potrošačima sve što očekuju od piva: zanimljivu komunikaciju, dobru zabavu, druženje koje ih povezuje sa ljudima, da im omogućimo da stvore nova i ožive stara prijateljstva, učinimo trenutke nezaboravnim i još mnogo toga.
Piše: Ivana Nikolić
Slične Vesti
Pročitajte još
Majka Gorana Vesića ključna figura u njegovom životu, ovo je Ljilja
Majka Gorana Vesića važna figura u njegovom životu
04/11/2024
Saznajte višeVesić podnosi ostavku, Vanja je uz njega: Ovo je Goranova supruga, tu u najtežim trenucima
Supruga Gorana Vesića je uz njega
04/11/2024
Saznajte višeVojin Ćetković o ćerkama i očinstvu: Izleteo sam na terasu i isplakao se
Ćerke Vojina Ćetkovića njegova su najveća sreća
04/11/2024
Saznajte višeJoš jedan raskid na estradi? Pevačica promenila boju kose i emotivni status
Sara Jovanović raskid krije?
04/11/2024
Saznajte više
Komentari (0)