Uprkos veoma agresivnoj marketinškoj kampanji najnoviji album kraljice popa Madone doživeo je komercijalni neuspeh. Iako je album nazvan "MDNA" debitovao na prvom mestu top lista, zbog čega je njen menadžer odmah u javnost izašao sa izjavavama da se Madona na velika vrata vraća na muzičku scenu, situacija se preokrenula za svega par nedelja.
Kako je koja sedmica odmicala tako je prodaja opadala i to sa početnih 379.000 primeraka u prvoj nedelji na svega 46.000 poslednje nedelje. Razlog za neuspeh navodno se krije upravo u tome što je reklamna kampanja bila previše agresivna, dok je muzika bila previše mlaka.
Izvor: Blic
Pročitajte još
Ceca rođena spremna: Sutra je taj dan!
Zvezde Granda bez Saše Popovića nastavljaju snimanje
23/03/2025
Saznajte višeTamara Dragičević otkrila omiljeno mesto svojih mališana, zašto baš tu
Dom Tamare Dragičević i Petra Benčine je mala oaza sreće
23/03/2025
Saznajte višeDžastin Biber ne krije u kakvom je stanju, mračnim objavama uznemirio sve
Džastin Biber zabrinuo je javnost zbog mentalnog stanja
23/03/2025
Saznajte višeMilena Vučić nosi blizance, a sad je snimila duet i sa NJIM!
Trudna Milena Vučić čeka blizance
23/03/2025
Saznajte višeDoručak Željka Ražnatovića neće se svideti mnogim roditeljima: Da li vi ovo dajete deci da jedu?
Doručak Željka Ražnatovića je nutritivno veoma bogat
23/03/2025
Saznajte više
Komentari (0)