"Procter & Gamble" u saradnji sa Olimpijskim komitetom Srbije, pokrenuo je danas kampanju “Hvala mama” u Srbiji. Cilj ove inicijative je podrška srpskom olimpijskom timu koji će se predstaviti takmičiti na Olimpijskim Igrama u Londonu, kao i promocija razvoja omladine kroz sport.
- Za nas, ovo partnerstvo predstavlja sinergiju naše osnovne svrhe da dotaknemo i poboljšamo živote, sa globalnim ciljem Međunarodnog olimpijskog komiteta, da izgradi bolji svet kroz sport - rekao je Predrag Radović, direktor "Procter & Gamble" za Srbiju.
- Kroz P&G i naše brendove, mi ćemo podržati Olimpijski tim Srbije na Olimpijskim Igrama i biti “ponosni sponzor mama”, jer iza svakog fantastičnog sportiste, bio on početnik ili profesionalac, stoji još fantastičnija mama!
Vlade Divac, predsednik srpskog Olimpijskog komiteta, rekao je ovom prilikom:
- Širenje olimpijskih ideala, razvoj sporta i promocija olimpijskih vrednosti, naši su glavni ciljevi. P&G, kao partner na ovom putu, biće nam velika podrška u našim naporima da stvorimo bolje društvo uz pomoć sporta. Veoma nam je drago što sarađujemo sa kompanijom kao što je P&G, sa kojom ćemo učiniti mnogo za sportiste, majke i porodice u Srbiji.
U želji da poboljša još više ljudskih života, P&G podržava uključivanje dece u sport, kroz edukativne manifestacije koje će ohrabriti majke da vode decu ka boljem životu kroz učestvovanje u sportskim aktivnostima.
Potreba za ovakvom inicijativom potvrđena je nacionalnom anketom sprovedenom od strane kompanije P&G, koja pokazuje da se znatno veći procenat dece koja žive u urbanim sredinama bavi sportom, od njihovih vršnjaka koji žive u ruralnim delovima zemlje.
70% dece koja učestvuju u organizovanim vannastavnim sportskim aktivnostima podstaknuta su od strane roditelja i prijatelja, i zato je P&G odlučio da podrži aktivnosti koje promovišu i zagovaraju prednosti sporta, kroz aktivnosti posvećene deci, sportistima i njihovim majkama.
- Bavljenje sportom i fizičkom aktivnošću od strane dece i mladih ljudi pokazalo se produktivnim ne samo za njihovo zdravlje i kondiciju, već i za psihološki i društveni razvoj. Fizički aktivna i “sportska” deca, pokazuju pozitivnije socijalno ponašanje, poboljšane društvene sposobnosti i razvijaju veći osećaj lične odgovornosti. Deca koja se danas bave sportom, sutra mogu biti potencijalni Olimpijci.
Neki od najprepoznatljivijih proizvoda P&G-a, kao što su Pampers®, Ariel®, Head & Shoulders®, Gillette®, Always® i drugi, takođe će biti deo kampanje.
Sa svojim portfoliom kvalitetnih brendova kojima se veruje, P&G dodiruje i poboljšava živote više od 4.4 milijardi ljudi širom sveta.
Vodeći brendovi P&G-a uključuju Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Pantene®, Mach3®, Fairy®, Pringles®, Lenor®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace® i Ambi Pur®. Sa predstavništvima u oko 80 zemalja, P&G brendovi dostupni su u čak 180 zemalja širom sveta.
Za više informacija posetite sajt www.pgbalkans.com
Pročitajte još
Nadmašiće „Ludilo moje“? Jovana objavila novu pesmu, otkrila da li tekst ima veze sa razvodom!
Nova pesma Jovane Pajić izašla je danas
22/11/2024
Saznajte višePosle razvoda Dragana Mirković se vozi ovim automobilom, na putu ka aerodromu saobraćaj stao
Automobil Dragane Mirković danas
22/11/2024
Saznajte višeGosti Lepe Brene imaju poseban tretman, pojavio se snimak iz doma na Bežanijskoj kosi
Gosti Lepe Brene imaju poseban tretman
22/11/2024
Saznajte višeDarko Lazić na Aranđelovdan krstio ćerku, kumu svi znate
Darko Lazić krstio ćerku Srnu
21/11/2024
Saznajte višeSve je iznenadio izborom: Idu dani, a Saša Kovačević ima divne vesti
Saša Kovačević i Miki Manojlović zajedno pred kamerama
21/11/2024
Saznajte višeNedejka i Jelenu znamo, ali ne i Ivonu: Ovo je lepa snaja Radoša Bajića
Snaja Radoša Bajića bavi se odgovornim poslom
21/11/2024
Saznajte više
Komentari (0)