Sijena Miler: Sa verenikom u novoj kampanji za "Burberry"

Sijena Miler: Sa verenikom u novoj kampanji za "Burberry"

Autor: | 01/07/2013

0


Sijena Miler i Tom Staridž svoju romansu čuvaju daleko od očiju javnosti i uživaju u mirnom životu sa ćerkicom Marlou. Međutim, nedavno su odlučili da pokažu koliko se vole i to u ime mode.
Njih dvoje postali su zaštitna lica nove kampanje britanske modne kuće "Burberry".
Sijena i Tom uglavnom se ljube ili su u zagrljaju u različitim odevnim predmetima. Osim čuvenih trenčkota, dvoje glumaca nose kožne crne jakne.
Kreativni direktor kuće "Burberry" Kristofer Bejli rekao je da su fotografije, koje je snimio Mario Testino, pune smeha i ljubavi.
- Bila je prava čast snimati sa Sijenom i Tomom i uhvatiti njihovu magiju na slikama - kazao je Bejli.
Sijena i Tom su poslednji par koji je na kampanji poznatog brenda. Pre njih zaštitna lica su bila Edi Redmejn i Kara Delevinj, odnosno Rouzi Hantington-Vajtli i Sem Rajli.
Milerova i Staridž veći deo godine provode neprimetno u Njujorku gde podižu ćerku Marlou ali su odlučili da se vrate pred svetlost reflektora. Sijena je nedavno dobila odlične kritike za ulogu Tipi Hedren u TV filmu „The Girl” a dobro prolazi i njeno najnovije ostvarenje „Foxcatcher”.
Tom je bio nominovan za Toni nagradu za ulogu mentalno zaostalog dečaka u „Orphans” u kome igra uz Aleka Boldvina.


izvor: Blic

Komentari (0)

Loading
Tamara Roksandić hellomagazin

Pročitajte još

Najnovije vesti