Nivea dobija novi globalni dizajn

Nivea dobija novi globalni dizajn

Autor: | 11/03/2013

0

Mala plava limena kutija još od 1925. godine sa ponosom nosi NIVEA ime, koje potrošači širom sveta vezuju za poverenje, bliskost i stručnost. Danas Beiersdorf AG uvod novi globalni dizajn koji za osnovu ima čuvenu plavu kutijicu. Novi dizajn dosledno prati već uspešan i slavan NIVEA brend i razvija proizvod koji će potrošači odmah prepoznati u širokoj paleti NIVEA proizvoda. Beiresdorf stalno radi na unapređenju NIVEA brenda, usredsređujući se na globalne vrednosti. Svakim danom ova kompanija upoznaje potrošače sa novim dizajnom za sve kategorije NIVEA proizvoda za negu tela i kože, koji se distribuiraju u više od 200 zemalja već od početka ove godine.
- NIVEA predstavlja sinonim za negu kože, za poverenje iza kvalitet koji konstantno pruža u skladu sa cenom proizvoda. Ovo su svakako vrednosti koje najviše cene naši potrošači širom sveta. Moramo biti sigurni da identitet našeg brenda uvek reflektuje ove vrednosti - objašnjava Ralph Gusko, izvršni član odbora za brendove i lance nabavki u Bieresdorfu.
- Oko dve trećine svih kupovina upravo se dešava dok su proizvodi na policama. Novi dizajn, sa visoko prepoznatljivim vrednostima, olakšaće potrošačima širom sveta da pronađu NIVEA proizvode koje traže. Dizajn, počev od pakovanja proizvoda, do prodaje i reklamiranja, povećava identifikaciju potrošača sa brendom ohrabrujući ih da probaju i proizvode iz drugih kategorija - nastavlja Gusko.

Međunarodno priznat industrijski dizajner Yves Béhar, iz svog projektnog studija u San Francisku, pridružio se timu dizajnera u Beiersdorfu, kako bi zajedno kreirali jedan novi, jedinstven i inovativan dizajnerski jezik koji će otelotvoriti sve vrednosti brenda NIVEA. Legendarna plava NIVEA limena kutijica za kremu nije bila samo osnova novog dizajna,već i velika inspiracija dizajnerima. Upravo je njen izgled iskorišćen kao osnova za novi izgled logotipa: zadržan je krug kao oblik pakovanja i iskorišćen kao deo novog logotipa, dok je originalna plava boja izmenjena u neznatno svetliju nijansu. Okrugli poklopac, koji se smeši potrošačima sa implementiranim NIVEA znakom, veoma je sličan nekadašnjoj plavoj limenoj kutijici, a potrošači još efikasnije mogu da identifikuju bilo koji NIVEA proizvod na rafovima.

- Dizajn je važan jer pruža dodatnu vrednost funkcionisanju proizvoda - smatra Béhar. Višestruko nagrađivan industrijski dizajner predano će razvijati proizvode koji nisu samo funkcionalni, već i povećavaju sam doživljaj potrošača i usmereni su na njegove emocije.
- Za razliku od drugih proizvoda za negu kože, NIVEA nije usmerena na specifične kulture, pol ili starosne grupe. Ovaj projektni zadatak me najviše privukao zbog ogromnog emotivnog potencijala koji brend NIVEA nosi u svom imenu čitav jedan vek - nastavlja Béhar.
Prvi testovi sprovedeni među potrošačima, potvrđuju da trud dizajnerskog tima nije bio uzaludan. Potrošači, naročito oni iz zemalja čija su tržišta u ekspanziji, kao što su zemlje Azije i Južne Amerike, ocenjuju novi dizajn kao veoma dobar.

Komentari (0)

Loading
Goran Anicic hellomagazin
Tagovi: Nivea