Beograd je i zvanično uvršten na svetsku mapu metropola koji imaju svoj Nike trkački tim! Kampanjom „Bridge The Gap“, najveći sportski brend na svetu, okupio je novu generaciju gradskih trkača.
Grupi beogradskih Nike trkača priključio se Nikola Miljković, novi promoter brenda koji će biti i vođa ekipe koja se sastoji od mladih, uspešnih, kreativnih, urbanih i poznatih ličnosti. Pobednik VIP Survivor-a i maneken Vlada Vuksanović, plesna igračica Ana Kisin, pevač i modni fotograf Stefan Koković, modna blogerka Jelena Nikolić, poznatija kao Cobeliks i Milan Vučićević, na društvenim mrežama prepoznatljiviji pod nadimkom Nichim Izazvan, samo su neke od ličnosti iz javnog života koje su se priključile Nike kampanji.
Kompanija Nike već godinama neguje kult gradskog trčanja, koji se najviše izražen u mnogim svetskim metropolama. Pored zdravog života i sportskih navika koje promoviše, gradsko trčanje spaja osobe različitih profesija i interesovanja i ujedinjuje u jednu grupu. Bilo da su profesionalci ili rekreativci, članovi grupe imaju dva zajedničke cilja – dobro druženje i neobavezno trčanje.
Poznatima su se u druženju i neobaveznom trčanju po strogom centru Beograda priključili i novinari, koji su na taj način podržali najnoviju Nike kampanju.
Pročitajte još
Suzana Mančić za HELLO!: Ja ću biti nana, moliću lepo!
Suzana Mančić sumira 2025. godinu
21/12/2025
Saznajte višeSunce, palme i okean: Zimovanje Marije Šerifović može da počne
Marija Šerifović otputovala na Bali
21/12/2025
Saznajte višeRođena sestra Džordža Klunija izgubila bitku sa rakom: Bila je moj heroj!
Preminula sestra Džordža Klunija
21/12/2025
Saznajte višeNiko srećniji od roditelja: Bilja i Aca danas primaju čestitke, sin jedinac podelio najlepšu vest
Sin Biljane Jevtić i Ace Ilića diplomirao
21/12/2025
Saznajte više
Komentari (0)