Dizajnirana odeća pogodna za pranje predstavljena na londonskoj Nedelji mode

Dizajnirana odeća pogodna za pranje predstavljena na londonskoj Nedelji mode

Autor: | 20/02/2014

0

Najnovija kolekcija dizajnera Giles Deacona predstavljena na Londonskoj nedelji mode sadrži dva nova komada odeće sačinjena od vrhunskih futurističkih vlakana koja razbijaju mit da se odeća koja je pogodna za pranje i vrhunski dizajn međusobno isključuju. Dve nove haljine koje su deo Giles-ove kolekcije jesen/zima 2014 predstavljaju debi njegove kolekcije od 7 haljina koje su potpuno pogodne za pranje, kreirane za program "Future Fabric" kompanije P&G, predstavljen premijerno u Milanu, u novembru 2013.

Giles i P&G: Zajednička strast ka lepoti i nezi odeće na pisti i van nje

Kao globalni modni konsultant kompanije P&G, čiji su globalni brendovi između ostalih i Ariel, Tide, Dash, Downy i Lenor, Giles je angažovan prošle jeseni kako bi vodio novi modno osvešćen pristup ove kompanije, deleći svoju stručnost i znanja kroz Future Fabric inicijativu. Njegova zadatak je da promoviše posvećenost kompanije P&G kreiranju sofisticiranih tehnologija koje stvaraju nove evolutivne tkanine. Kompanija P&G i Giles Deacon zajedno žele da motivišu modnu industriju da preispita upotrebu tkanina pogodnih za pranje i odgovori na interesovanje potrošača za dizajniranim komadima garderobe koji se jednostavno mogu održavati u kućnim uslovima.
Giles je rekao:
- Moja uloga zajedno sa timom stručnjaka za negu tkanina kompanije P&G je da preispitam uverenja o tome šta se može prati u mašini za veš u svakom domaćinstvu, a to uključuje i kreiranje odeće pomoću inovativnih tkanina, koja ponosno može da šeta modnom pistom i bude podjednako dobro zbrinuta u garderoberu.
Giles je dodao: - Inspirisani reakcijom na originalnu kolekciju od sedam haljina predstavljenu u Milanu, znali smo da moramo učiniti takve komade garderobe komercijalno dostupnijim. To je, zajedno sa potencijalom koji imaju proizvođači vlakana i nove tehnologije koju primenjuje Lenor a razvija P&G jeste razlog zašto su ove nove haljine u mojoj kolekciji jesen/zima 2014.

P&G svoje poznavanje nauke o tkaninama primenjuje u modnoj industriji
- Poput modne i industrije tkanina, mi razumemo koliko je važna uloga garderobe u svačijem životu; životni ciklus koji počinje na modnoj pisti, preko klijenata dizajnera, do garderobera njihovih kupaca - rekao je potpredsednik P&G za negu tkanina za tržište Evrope Mohamed Samir.
- Naša nova poslovna strategija fokusirana na modu pomaže nam da inoviramo i unapredimo proizvode za održavanje garderobe kako bi se oni razvijali u skladu sa modnim trendovima, i učinimo modu lakšom za održavanje u kućnim uslovima.
Samir je dodao: - Danas je samo jedan korak na našem putu da pokažemo potrošačima, modnoj industriji i industriji tkanina šta možemo da uradimo. Naš jedinstven pristup razumevanju problema održavanja odeće predstavljen je kroz program 3 koraka nauke o tkaninama, kompanije P&G; čistiti, zaštititi i poboljšati garderobu tokom procesa pranja, omogućavajući ljudima da vode računa o svojoj odeći i oslobode njenu lepotu.
Zasebni brendovi Fabric Care portfolio kompanije P&G dokazuju da je sredstvo za pranje veša više od odstranjivača mrlja. Lenor, vodeći proizvod za negu odeće kompanije P&G, sadrži novu formulu i neverovatnu Fibre Science tehnologiju koja zaista štiti vlakna od oštećenja, produžavajući svež izgled i osećaj vaše garderobe.

Komentari (0)

Loading
Goran Anicic hellomagazin
Tagovi: P&G