Procter & Gamble otvorio Globalnu Porodičnu kuću na usluzi mamama i porodicama olimpijaca tokom Zimskih olimpijskih igara u Sočiju

Procter & Gamble otvorio Globalnu Porodičnu kuću na usluzi mamama i porodicama olimpijaca tokom Zimskih olimpijskih igara u Sočiju

Autor: | 10/02/2014

0

Kompanija Procter & Gamble, Svetski olimpijski partner, zvanično je ugostila mame i porodice olimpijaca u P&G Porodičnu kuću u znak početka Zimskih olimpijskih igara u Sočiju 2014. U Porodičnoj kući, porodicama olimpijaca iz celog sveta svakog dana Igara će na usluzi biti brendovi Pantene®, Gillette®, Bounty® i Olay®.
P&G Porodična kuća je srce programa "Hvala ti, mama" kompanije P&G za Zimske olimpijske igre u Sočiju 2014, i kroz nju P&G brendovi odaju počast ulozi koju svaka majka ima pomažući svom detetu da ostvari svoje snove. Tide® sportista, Nick Goepper (SAD), Pampers® sportista, Oksana Domnina (Rusija) i Rosi Mittermaier, dvostruki osvajač zlatne olimpijske medalje i majka Gillette sportiste Felixa Neureuthera (Nemačka), prisustvovali su otvaranju Porodične kuće. Mamama olimpijaca koji su ostvarili saradnju sa P&G brendovima širom sveta su ovom pirlikom uručene ulaznice za ceremoniju svečanog otvaranja Zimskih olimpijskih igara.
- Naši brendovi su na usluzi mamama tokom njihovog životnog puta odgajanja dece - rekao je Phil Duncan, P&G globalni dizajner, koji je dočekao mame i porodice olimpijaca na otvaranju Porodične kuće.
- Kada P&G sponzoriše nekog sporrtistu, mi zapravo slavimo mamu koja je njemu ili njoj pomogla da to postane.
P&G brendovi obezbediće mamama i porodicama olimpijaca više od 1.200 sati svakodnevnih usluga koje su veoma značajne kada ste daleko od kuće.

Na primer, P&G brendovi za negu lepote sun a raspolaganju za ulepšavanje i P&G salonu:

* Pranje i sređivanje kose u Pantene studiju
* Usluge manikira i šminkanja u COVERGIRL® studiju
* Preporuke za negu i hidrataciju u Olay studiju
* Farbanje kose, šišanje i stilizovanje u Wella® studiju

P&G brendovi za mušku negu na usluzi će biti za:
* Brijanje i masažu lica u Gillette studiju
* Opuštajuće pranje i sređvanje kose u Head&Shoulders® studiju
* Muško šišanje i savršeno trimovanje kose od strane brenda Braun®

Pored ovih brendova, mamama i porodicama olimpijaca u Sočiju na usluzi će biti i
* Bounty, Charmin® i Puffs® koji će snadbeti Porodičnu kuću proizvodima za negu doma
* Pampers nudi stanicu za presvlačenje kako pomogao porodicama sa malom decom
* Duracell® Powermats omogućiće gostima da napune svoje mobilne uređaju dok se opuštaju gledajući Igre
* Ariel® će biti na raspolaganju za pranje više od 30.000 posteljina dnevno kao i za pranje odeće mamama i porodicama olimpijaca svakog dana tokom trajanja Igara
* Fairy® će se koristiti za pranje sudova u Olimpijskom selu
* Crest®/Oral-B®/blend-a-med® su se udružili Sochi 2014 zubarskoj klinici. Ona omogućava da se sportisti i treneri pregledaju.

Nick Goepper, britanski olimpijac, bio je prisutan na otvaranju P&G Porodične kuće, i tom prilikom je izjavio:
- Veoma sam ponosan jer je moja porodica boravi u P&G Porodičnoj kući, ne samo što moja mama koristi brendove poput Tide-a, već zato što nas je P&G podržao tokom našeg putovanja na Olimpijske igre. To što znam da će o mojoj mami brinuti u P&G Porodičnoj kući čini me spokojnim te mogu da se fokusiram tokom takmičenja.
- P&G Porodična kuća je zaista kao prava kuća i radujem se upoznavanju sa ostalim porodicama sportista iz celog sveta - izjavio je Rosi Mittermaier, dvostruki dobitnik zlatne medalje.
- Neverovatno je sve sto Gillette I ostali brendovi čine za porodice sportista.

P&G kampanja "Hvala ti, mama" počela je u oktobru 2013. serijom filmova "Odgajanje olimpijca" koji govore o 28 svetskih sportista, iz ugla njihovih mama. Filmovi imaju zajedno više od 26 miliona pregleda, koje možete videti putem linka P&G Raising an Olympian. P&G je debitovao u reklami, "Pick Them Back Up" koju možete da pogledate putem linka Pick Them Back Up. Reklama do sada ima 28 miliona pregleda.

Komentari (0)

Loading
Goran Anicic hellomagazin

Pročitajte još

Najnovije vesti