Halid Bešlić (60) uveren je da će njegov parfem "Miljacka", koji je kreirala ekipa profesionalaca od Sarajeva do Pariza, potući po popularnosti i traženosti one Dejvida Bekama, Antonija Banderasa ili Džastina Bibera. Uprskos što je uveren u uspeh, Halid ni ne zna koji su se sve sastojci koristili.
- Pogodili smo moderan dizajn, a miris nikoga ne ostavlja ravnodušnim - pohvalio se Bešlić.
S pevačem se slažu i stručnjaci za parfeme koji su ga u konkurenciji s parfemima koje potpisuju svetske zvezde proglasili najboljim. Razlog je taj što u Miljacki ima 18 odsto parfema, dok u većini takvih proizvoda ima jedva desetak. Bočica od 50 mililitra košta oko 33 evra.
Glumcu Enisu Bešlagiću (38), Halidovu prijatelju, jako se svideo novi miris i kaže da će ga sigurno svaki dan koristiti. Svoj su parfem prodavali Danijela Martinović, Leonarda Boban i Toni Cetinski, ali su povučeni iz prodaje jer, navodno, nisu bili traženi.
Izvor: Kurir
Pročitajte još
Suzana Mančić za HELLO!: Ja ću biti nana, moliću lepo!
Suzana Mančić sumira 2025. godinu
21/12/2025
Saznajte višeSunce, palme i okean: Zimovanje Marije Šerifović može da počne
Marija Šerifović otputovala na Bali
21/12/2025
Saznajte višeRođena sestra Džordža Klunija izgubila bitku sa rakom: Bila je moj heroj!
Preminula sestra Džordža Klunija
21/12/2025
Saznajte višeNiko srećniji od roditelja: Bilja i Aca danas primaju čestitke, sin jedinac podelio najlepšu vest
Sin Biljane Jevtić i Ace Ilića diplomirao
21/12/2025
Saznajte više

Komentari (0)