Proizvodi poznatog italijanskog brenda „Dolče i Gabana“ povučeni su sa glavnih kineskih prodajnih sajtova zbog kontoverzne reklamne kampanje tog brenda.
Italijanski modni gigant „Dolče i Gabana“ objavio je video-snimak na kojem se Azijatkinja trudi da jede pastu i picu štapićima.
Ova reklamna kampanja optužena je za izrugivanje kineske kulture i za promociju neprijatnih stereotipa.
Tim video-snimkom „Dolče i Gabana“ rizikuju da izgube jedno od najvećih luksuznih tržišta za prodaju robe, piše Bi-Bi-Si i dodaje da su mnoge poznate ličnosti iz Kine pozvale na bojkot tog brenda.
Sve je počelo kada su Instagramom počele da se šire slike na kojima se nalaze uvredljivi komentari o kineskom narodu, a koje je pisao suosnivač brenda Stefano Gabana.
Čelnici „Dolče i Gabane“ izvinili su se zbog uvreda uz tvrdnju da je njihov profil na Instagramu bio hakovan.
View this post on Instagram
Zbog velikih kritika kineske javnosti, italijnska firma je ranije ove nedelje otkazala modnu reviju u Šangaju, a već danas njeni proizvodi povučeni su sa glavnih kineskih sajtova za prodaju.
Prema oceni stručnjaka za istraživanje tržišta, reklama je zbunila kineske potrošače. Takođe, pokazalo se da je prilikom izrade reklamne kampanje napravljena pogrešna procena da će potrošačima na kineskom tržištu reklama biti zabavna.
-Kupci u Kini žele brend koji ih poznaje i koji će učiniti da se osećaju važno- zaključili su stručnjaci.
Pročitajte još
Suzana Mančić za HELLO!: Ja ću biti nana, moliću lepo!
Suzana Mančić sumira 2025. godinu
21/12/2025
Saznajte višeSunce, palme i okean: Zimovanje Marije Šerifović može da počne
Marija Šerifović otputovala na Bali
21/12/2025
Saznajte višeRođena sestra Džordža Klunija izgubila bitku sa rakom: Bila je moj heroj!
Preminula sestra Džordža Klunija
21/12/2025
Saznajte višeNiko srećniji od roditelja: Bilja i Aca danas primaju čestitke, sin jedinac podelio najlepšu vest
Sin Biljane Jevtić i Ace Ilića diplomirao
21/12/2025
Saznajte više