Kako je Kris Džener 15 minuta slave pretvorila u rijaliti kome (za sada) nema kraja

Kako je Kris Džener 15 minuta slave pretvorila u rijaliti kome (za sada) nema kraja

Autor: | 27/09/2015

0

Kada je 2007. godine Kris Džener, ambiciozna majka šestoro dece, umarširala u kancelariju TV voditelja i producenta Rajana Sikresta i prezentovala mu ideju o rijalitiju koji će pratiti život njene velike i haotične porodice, niko nije mogao ni da pretpostavi kakav i koliki globalni uticaj će sada poznati rijaliti "Keeping Up With the Kardashians" imati na svetsku publiku.

Ipak, za planetarni uticaj valjalo se dobrano potruditi. Kako i koliko, jedino je znala ambiciozna majka sa početka priče snivajući san da 15 minuta slave potraje - večno.

Tako na primer, kada je 2009. godine, nakon samo tri sezone ovog šoua, publika počela da pokazuje značajni pad interesovanja za zgode i nezgode razmažene bogataške dece jedino navikle da se svađaju zbog dizajnirane odeće i skupih automobila, Kris Džener je znala da joj valja nešto uraditi.

- Svaki put kada nam je TV kuća produžavala ugovor za još jednu sezonu, razmišljala sam šta moram da uradim da 15 minuta slave pretvorim u 30 - napisala je Kris u svojoj autobiografiji koju je objavila 2011. godine.

Međutim, kako to obično biva u ovakvim situacijama, ni najdramatičniji momenti u životu privilegovanih i jadnih malih bogataša, nisu mogli da privuku pažnju šire publike od one sa obod Beverli Hilsa. Međutim, tada se desila presudna stvar.

- Tek kada su moja deca počela da dobijaju svoju decu, sve se preokrenulo - iskrena je bila Kris.

Tek prva trudnoća Kortni Kardašijan dala je rijalitiju nužni obrt koji je potom porodicu Kardašijan odveo u sam vrh holivudske, najpre rijaliti elite, a potom samo elite. Sve manje su se sestre Kardašijan krvile oko skupih cipela, haljina i automobila, a sve više su počele da govore o braku, porodici i deci - sa čim je šira publika konačno mogla da se pistoveti.

I prvi put od početka emitovanja rijalitija, drama koja se odvijala na rijaliti ekranu, počela je polako da se preliva i u druge medije. Internt portali nudili su sve više sadržaja vezanih za ovu porodicu, a danas ne postoji američki prestižni magazin sa čijih se korica nisu osmehivale članice ove moćne porodice.

Ambicozna majka sa početka priče umela je da iskoristi preokret na najbolji način. Ono što smo videli od tada pa sve do sada je umeće upravljanja medijima sa jedinim jedinim ciljem: da publika ne prestane da gleda.

Počela sam da o našim karijerama razmišljam kao o partiji šaha. Svako jutro, na putu do posla postavljala sam sebi isto pitanje: "Koji potez moram da povučem danas? Sve je bilo dobro proračunato. Svaka moja poslovna odluka bila je unapred i do najsitnijeg detalja isplanirana, tačna i precizna - citat je iz pomenute autobiografije.

Rezultat? "Porodica Kardašijan" postao je najuspešniji rijaliti projekat otkako postoji ova TV forma. San o 15 minuta slave konačno je počeo da se ostvaruje.

Komentari (0)

Loading
, Foto:Guliver/Splash News hellomagazin
Tagovi: kris džener