Iva Gajić, direktorka za odnose sa javnošću SBB kompanije, otkriva kako edukuje svoju decu o novim tehnologijama, da li joj nedostaje televizija i kako ona i njen suprug novinar Petar Gajić balansiraju između posla i porodice
Ivu Gajić, nekada Smiljanić, mnogi znaju kao veselog devojčurka sa malih ekrana, koji je rastao i odrastao ispred televizije. Danas se takođe često nađe ispred kamere, ali u svojstvu direktorke odnosa sa javnošću SBB kompanije. Očigledno je da uspešno pliva u svim poslovnim vodama i balansira između uloga poslovne žene, majke i supruge što je nekada pravi izazov.
Detinjstvo ste proveli na malim ekranima i ta ljubav vas je vodila kroz život. Kada ste shvatili da su mediji ono čime želite da se bavite, iako je poznato da ste studirali ekonomiju?
‒ Počela sam da radim u medijima sa sedam godina, a ovog leta punim 33. Znala sam da ću se baviti medijima, ali izabrala sam ekonomiju, odnosno finansije, jer sam sebe videla kao PR-a banke, želela sam da imam profesiju. Znala sam da ne mogu da budem televizijsko lice celog života. Kasnije sam na Ekonomskom fakultetu završila Poslovne komunikacije i dobila priliku da se usavršavam u odnosima s javnošću.
U kom trenutku ste presekli i karijeru sa malih ekrana preselili iza njih?
‒ Ko je rekao da sam se preselila, nikada nisam ni odlazila. Kao PR često sam ispred kamere, ili makar onda kada se poželim televizije. Praktično nisam televizijsko lice od 2015. godine kada sam otkrila svet digitala i video produkcije. Uporedo s tim, sporadično sam se pojavljivala ispred kamere, ali sam svoje poznavanje medija sa tradicionalnih preusmerila na nove medije.
Da li ste se pokajali?
‒ Naučila sam da se nikada ne kajem zbog stvari koje sam uradila, već zbog onih koje nisam. Imala sam priliku da ostanem ili da se vratim na televiziju, ali onda ne bih mogla da radim posao koji radim danas niti da se usavršavam u komunikacijama. Bilo je mnogo prilika da pređem u informativnu redakciju, ali, iskreno, to me nikada nije zanimalo.
Šta vas posebno raduje u poslu kojim se trenutno bavite?
‒ Zadovoljan korisnik. Osećaj da vašom idejom, kampanjom ili komunikacijom koja uvek povezuje veliki broj ljudi napravimo „wow“ efekat za naše korisnike, osećaj da uslugom koju pružamo neko može da napravi dodatnu vrednost, da usavršava svoje talente, da uči ili zarađuje, ili se, pak, kvalitetno informiše i dobro zabavlja. Raduje me osećaj da radimo prave stvari za celo društvo i da pomažemo onima kojima je pomoć potrebna.
Sudbina je htela da srce poklonite čoveku koji se takođe bavi javnim poslom, kako uspevate da u porodičnom domu vodite život daleko od novinarskih tema?
‒ I suprug i ja dosta radimo, kao sve porodice, pa su popodne i veče naše vreme za decu. Trudimo se budemo posvećeni i brižni roditelji i prećutni dogovor koji imamo je da o poslu pred decom ne razgovaramo. Priroda mog posla je takva da budem uvek dostupna, a biti novinar nije posao već način života. Bilo je dana kada pravo iz parka tatu vozimo na aerodrom, ali naša deca rastu sa našim zanimanjima. Sve je to prirodno.
Šta preslatka četvoročlana porodica Gajić najviše gleda u svom domu, koje kanale, emisije...?
‒ Nekada smo imali tri televizora, sada smo samo na dva, ali kako „EON“omogućava da nastavite da gledate sadržaje na drugim uređajima, u mom slučaju na telefonu, imamo ih mnogo više. Supruga naravno zanimaju informativni sadržaji i moram da priznam „Fine Livinig“ i „24 Kitchen“, iako ne zna da kuva. Ja sam fan „HBO“ i zato se radujem „HBO Max-u“, a kada je o deci reč, Blejz i velike mašine sada su zamenili Dora i Jaba Daba Dinosaurusi, a pošto vežbamo pisanje i crtanje, služim se „Hopster“ aplikacijom tako da nam je i priprema za predškolsko postala zabavna.
Da li sin Mihailo i ćerka Milena vode glavnu reč ili ograničavate šta će gledati na malim ekranima?
‒ Najteža životna lekcija mi je bila da kao mama kažem „ne“, ali granice moraju da postoje. Kada je o gledanju televizije reč, oboje znaju da koriste „EON Kids“ daljinac, imaju sačuvane omiljene sadržaje i sami po omiljenim junacima izaberu epizode koje žele da gledaju. Znaju da je to za njih nagrada, posebno vikendom. Trudimo se da deca rastu sa tehnologijom, jer to je prirodno, ali i da ih edukujemo kako da je koriste i da ona bude u njihovoj službi.
Poznato je da je „EON“ „Child Friendly“ platforma, za one roditelje koji još nisu upućeni recite zašto je ona najbolji izbor za bezbrižno detinjstvo?
‒ „EON“ TV platforma nudi „EON Kids“, poseban prostor namenjen samo za decu, dakle u okviru dečjih profila deca ne mogu da gledaju sadržaje koji nisu prilagođeni njihovom uzrastu. Razvili smo i „EON Connect“ aplikaciju namenjenu upravljanju kućnim internetom i bezbednosti dece na internetu, tako da kao roditelji možete da ograničite pristup određnim kategorijama sajtova, da pauzirate internet kada je vreme za učenje ili večeru ili ga potpuno ugasite kada je vreme za spavanje.
Pročitajte još
JK i Duško pred Novu godinu presrećni, porodica je ponovo na okupu
Snimak Jelene Karleuše mnogi su prokomentarisali
22/12/2024
Saznajte višeTako mlada, a veoma uspešna: Najstarija ćerka Maje Nikolić preslikana mama
Ćerka Maje Nikolić je preslikana majka
22/12/2024
Saznajte višeKatja sa nepunih sedam godina presekla! Nataša je tu potpuno nemoćna
Mlađa ćerka Nataše Bekvalac zapevala
22/12/2024
Saznajte višeGlava na ramenu, široki osmesi i čvrst zagrljaj... Novi Eminin dečko je ON? FOTO
Dečko Emine Jahović i dalje javnosti nije poznat
22/12/2024
Saznajte višeMarko i Melani otišli korak dalje! Dragana o ovome nije mogla ni da sanja, predivno
Devojka Marka Bijelića je veoma popularna na Instagramu
22/12/2024
Saznajte višeCeca u neviđenom izdanju dočekivala goste za Nikoljdan, kakve su ovo papuče?
Papuče Cece Ražnatović su udobne a efektne
21/12/2024
Saznajte više
Komentari (0)