Jelena Karleuša otkriva da će za novogodišnju noć nastupiti u Budvi gde putuje sa suprugom i kćerkama

Jelena Karleuša otkriva da će za novogodišnju noć nastupiti u Budvi gde putuje sa suprugom i kćerkama

Autor: | 19/12/2010

0

Posle deset godina Jelena Karleuša će Novu godinu provesti radno. Tri hiljade ljudi, koliko prima budvanska diskoteka „Trokadero“, imaće priliku da uživa u koncertu popularne pevačice koja do sada nije praktikovala da za ovaj praznik nastupa. Ipak, u Budvu će ići i njena porodica, suprug Duško i kćerke sa kojima će provesti nekoliko dana na moru posle novogodišnjih praznika. Da je interesovanje publike ogromno govori podatak da je prodato više od polovine karata prve nedelje kad su puštene u prodaju. Iako se po medijima spekulisalo da je za tu noć dobila honorar od sedamdeset hiljada evra, Jelena za „Hello!“ kaže da ne bi htela da otkriva detalje o dogovoru.
- Radujem se što ću u 2011. ući sa mojim fanovima. U karijeri sam svega dva puta nastupala za novogodišnju  noć, jer sam za ovaj praznik praktikovala da budem u krugu porodice. Ovog puta sam dobila primamljivu ponudu koju nisam mogla da odbijem, ali će zato moja porodica biti sa mnom u Budvi za praznik. U Crnu Goru će sa mnom krenuti Duško sa Atinom i Nikom, pa ćemo na moru ostati još nekoliko dana posle koncerta da bismo se odmorili - kaže zvezda koja još nije isplanirala šta će svojim mezimicama kupiti za poklon.

Inače, Karleuša je nedavno na internetu proglašena za najpopularniju zvezdu na prostorima nekadašnje Jugoslavije, sudeći po broju fanova na društvenoj mreži „Fejsbuk“ i po broju ulazaka i pretraživanja na muzičkom sajtu „Jutjub“ i internet pretraživaču „Gugl“. Naime, pevačica ima najviše fanova na „Fejsbuku“, dvesta hiljada, što je za sto hiljada više od hrvatske zvezde Severine. Na „Jutjubu“ njeni video-klipovi imaju milion pregleda, što je najviše od svih izvođača ne prostoru nekadašnje republike. Još se priča o spotu „Insomnija“, koja za nepunih godinu dana samo na jednom postavljenom video-klipu ima sedam miliona pregleda. Kada se saberu svi pregledi postavljenih video-klipova te pesme na „Jutjubu“, dolazi se do broja od dvadeset pet miliona pregleda. Po tome, ova pesma je najgledanija i najtraženija na ovom sajtu od svih pesama sa ovih prostora.
Da je Jelena svesna moći i uticaja koji internet, kao moderan „masovni medij“, ima na publiku dokazuje to što je među prvim domaćim javnim ličnostima otvorila svoj „Fejsbuk“ profil. Njeni „blogovi“ su „prodrmali“ domaću javnost, a sa svojim fanovima održava prisan odnos, odgovarajući im lično na poruke. Nedavno su njen profil na ovoj popularnoj društvenoj mreži napali hakeri, ali je pevačicin menadžment uspeo da vrati i privatni i profil fanova.
- Ponosna sam na to koliko imam fanova na internetu. Brojke govore više od reči. Fan klub sa najvećim brojem obožavalaca pokazuje da ono što radim nije uzalud. To je dokaz da veliki broj ljudi vapi za novim, progresivnim i hrabrim, a ja im to pružam. Trudim se da moji koncerti budu poput nastupa svetskih zvezda, a moja muzika ide ukorak sa svetskim trendovima i kvalitetom. Vodim računa o svakom segmentu moje karijere - spotovima, imidžu, nastupima i odabiru muzike, što je dovelo do očiglednih rezultata - kaže Atinina i Nikina majka koju odmah posle Nove godine očekuju dva važna rođendana - 19. januara suprugov i 25. majke Divne.

Piše: Nadežda Jokić

Komentari (0)

Loading
Tamara Roksandić hellomagazin

Pročitajte još

Najnovije vesti