Kraljica popa Madona kreiraće kolekciju odeće nazvanu "Truth or Dare". Madona se novim odevnim kreacijama okreće starijoj publici, a ciljna grupa su joj žene između 27 i 50 godina. Brend sa Madoninim imenom na tržištu će se naći početkom sledeće godine. Nakon parfema, pojaviće se cipele, torbice i donji veš sa potpisom pop dive.
Iako su joj i ranije sugerisali da napravi svoj brend, Madona veruje da joj je tek sada uspelo da prenese vlastitu srž u kreacije.
- Mnogo su mi puta prilazili sa idejom da napravim svoj brend, a sada je pravo vreme za takav potez - tvrdi kraljica popa.
Pročitajte još
Detalj iz biografije Mijatovića za koji se nije znalo, tiče se pasoša
Posao Predraga Mijatovića sada veže za Beograd
22/11/2024
Saznajte višeSaša zna koliko je Aranđelovdan važan dan za Živojinoviće, kumstvo se poštuje
Aranđelovdan u domu Lepe Brene proslavljen je veličanstveno
22/11/2024
Saznajte višeTakva žena zaslužuje najviše! Suzani stigao rođendanski poklon od supruga
Rođendan Suzane Mančić je danas
22/11/2024
Saznajte višeMelina se oglasila posle osam meseci od razvoda: Suze su me ugušile
Oglasila se Melina Džinović na društvenim mrežama
22/11/2024
Saznajte višeKad je mogao Duško, mogu i ja! Ovo je Karleušin novi biznis
Novi biznis Jelene Karleuše je ovaj
22/11/2024
Saznajte višeNadmašiće „Ludilo moje“? Jovana objavila novu pesmu, otkrila da li tekst ima veze sa razvodom!
Nova pesma Jovane Pajić izašla je danas
22/11/2024
Saznajte više
Komentari (0)