Na revijama njujorškog i londonskog Fashion Weeka videli smo kako slavni dizajneri lansiraju novi trend – logomaniju! No, za razliku od Aleksandera Vanga i Done Karan, koji su modele iz kolekcije za proleće 2014. godine „preplavili“svojim logotipom, drugi su se odlučili za nešto drugačiji trend.
Ashish , London Women fashion week, summer 2014
Iako su prethodnih sezona svi „bežali“ od prenapadnih logotipa koji su se smatrali obeležjem modnog neukusa i kiča, slavni dizajneri su za proleće 2014. ponovo plasirali ovaj trend, ali sa logoom Coca Cole.
Najpre je na scenu stupila sportska bordo majica na reviji Marka Džejkobsa, inače kreativnog direktora dijetalne Cole, koja je na sebi imala prepoznatljiv print ovog osvežavajućeg pića.
Američkom dizajneru ubrzo se pridružio i modni brend Ashish, koji je na Nedelji mode u Londonu prikazao niz svetlucavih potkošulja, majica i haljina, ukrašenih simbolom ovog brenda.
Zahvaljujući spomenutim dizajnerima, ne sumnjamo da će se Coca Cola print ubrzo naći i u ponudi high street brendova!
Tekst: Life Content
Izvor: Fashion.hr
Foto: Sipa
Pročitajte još
Srpske kreacije oduševile Dubai! Dizajnerka Rebeka Popović proglašena za najbolju
Srpske kreacije oduševile Dubai
22/11/2024
Saznajte višeDa li je ovo njeno najbolje izdanje: Sara Jo u haljini koja ne prašta nijednu manu
Haljina Sare Jovanović zapažena na crvenom tepihu
21/11/2024
Saznajte višeČizme ili samo čarape? Obuću Aleksandre Prijović nismo videli ni na jednoj pevačici
Čizme Aleksandre Prijović su nesvakidašnje
20/11/2024
Saznajte višeUdovicu Nebojše Glogovca sreli smo u centru grada, jedva smo je prepoznali FOTO
Udovica Nebojše Glogovca uslikana u tržnom centru
19/11/2024
Saznajte više
Komentari (0)