Sa London Fashion Week-a na Belgrade Fashion Week

Sa London Fashion Week-a na Belgrade Fashion Week

Autor: | 30/10/2017

0

Glavni program druge večeri 42. Belgrade Fashion Week-a počeo je blokom revija studenata i diplomaca sa Fakulteta primenjenih umetnosti, Accademia-e del Lusso i Fakulteta za umetnost i dizajn Džon Nezbit.

U nastavku večeri održane su revije poznatih domaćih dizajnera kao što su Darko Milojević, Nevena Ivanović, Stevan Ristić ispred brenda St. Evan, a novu kolekciju predstavila je i novosadska kompanija “Aleks Fashion”. Pred beogradskom publikom nastupili su i gosti iz inostranstva - Petja Zorec iz Slovenije i mladi modni dizajner i model Kamran Patel iz Indije. Na kraju večeri održana je revija finalista konkursa NOIZZ Fashion Award.

U nastavku pogledajte revije koje su obeležile drugo veče BFW.

Fakultet primenjenih umetnosti:

  •  Jovana Pantić predstavila je kolekciju pod nazivom "Mii" namenjenu muškarcima i ženama, koja se zasniva na istraživanju dualizma i emotivne konekcije koju gradimo kroz odeću.
  •  Kolekcija “Dvojina” Milane Radosavac posvećena je ljubavi i odiše bogatstvom boja: od pastelno plave, roze, sive, do tamno plave, agresivnih pink, cinober tonova do modro zelene, akcentovane crnom, bordo i tamno braon. Materijali su transparentni (organdin), mat (trevira), metalik, rastegljivi (mokra likra), kruti (pamuk, keper). Linije su zaobljene, ravne, pa čak i oštre.
  •  Milica Baltovski – kolekcija “Letter” sa svojim dvosmislenim ali neraskidivim značenjem u engleskom jeziku: pismo, odnosno, slovo, izvedena je iz teme diplomskog rada Razgovor (od monologa do dijaloga). Kroz istraživanje materijala i dodira, a pre svega slušanje zvuka, boje i njene gradacije od providnosti do punoće, pretapale su se kroz siluete istaknute linijom ramena i njenim skladanim tokom.
  •  Kreacije iz kolekcije “Line” mlade dizajnerke Nataše Dželetović, čini šest modela inspirisanih Edvardijanskim periodom sa početka 20. veka. Cela kolekcija predstavlja novu ulogu žene, nastupajući funkcionalizam, smele boje ali pre svega ženstvenost.
  •  Tamara Milić - kolekcija „Iza ogledala“ obuhvata šest ženskih modela haljine i šest modela cipela, za čiju izradu su korišćeni materijali taft u boji kraljevsko plave (koja je najzastupljenija), smargadno zelene i boje peska.

Accademia del Lusso:

Svoje diplomske kolekcije predstavili su studenti završne godine Vasilija Đalović, Jelena Đukanović, Zorana Vujanić, Andrijana Drinčić i Tijana Milunović.

Fakultet za umetnost i dizajn Džon Nezbit:

  •  Aleksandra Božović pronašla je inspiraciju za svoju kolekciju u geometriji i A liniji. Kolekcija odiše klasikom i nosi sa sobom dozu jednostavnosti i elegancije, sa ručno našivenim detaljima od neobičnog i neklasičnog materijala u obliku mreže kvadrata.
  •  Jovana Bogosavljević prikazala je kolekciju čiji je dizajn definisan karakterističnim elementima vojne uniforme. Kolorit je sveden na ahromatsku skalu najrazličitijih hladnih nijansi sive, a oživljen je meliranim nitima srebrne kao i tonovima crvene u vidu postave i detalja u kolekciji.

Drugi deo večeri obeležila je revija novosadske kompanije “Alex Fashion” koja je predstavila kolekciju "Novi Sad grad kulture", posvećenu savremenoj populaciji i brzom tempu života. Kolekcija je izrađena od najkvalitetnijih materijala, udobnog i modernog kroja.

Zatim su usledile revije muške mode. Ljubiteljima mode najpre se predstavio Darko Milojević, ćija je kolekcija „Boys for Pele“ posvećena hrabrim, smelim i odvažnim muškarcima koji beskompromisno kažu “da” kad svi drugi kažu “ne”. Stevan Ristić koji stoji iza brenda “St. Evan”, prikazao je kolekciju pod nazivom “My Essence”, inspirisanu egipatskom svetom mačkom Mau, kao i egipatskim bogom Sunca Ra. Dominantne boje su crna, bela i jarko žuta. Odmah nakon revije, grupa mladih fudbalerki FK “Rad”, skidajući majice, izvela je flashmob promovišući kampanju “Jači od straha”.

Gošća iz Slovenije, mlada dizajnerka Petja Zorec oduševila je domaću publiku kolekciojm “Kostya”, inspirisanom plivačima iz dvadsetih godina prošlog veka. Zdrava, mišićava tela, u elegantnim kupaćim kostimima, lajtmotiv su ove kolekcije. Čine je udobni komadi u plavoj, narandžastoj i boji peska, od rastegljivih materijala i frotira.

U nastavku programa održana je revija poznatog domaćeg brenda NEO design, Nevene Ivanović. Kolekcija za predstojeću sezonu pod nazivom “Atheneo” inspirisana je motivima iz knjge Hazarski rečnik, Milorada Pavića. O ovoj kolekciji, koja je već predstavljena na London Fashion Week-u, pisao je i britanski Vogue. Večerašnjom revijom, Ivana je još jednom pokazala izvanredan talenat kojim okupira pažnju brojnih internacionalnih modnih stručnjaka, a to dokazuje gromoglasni i dugi aplauz koji je usledio na samom kraju revije.

Drugi počasni gost iz inostranstva bio je mladi indijski dizajner i model Kamran Patel koji stoji iza brenda “RAEGUN by Kamran Patel”. On se beogradskoj publici predstavio kolekcijom inspirisanom životom u budućnosti koja kombinuje retro i futurističke elemente i meša rigidnije forme sa opuštenim, ženstvenim siluetama. Kamran je bio jedan od najzapaženijih dizajnera na Innovation X reviji u okviru Nedelje mode u Londonu.

Podrška mladim dizajnerima nije izostala ni ovoga puta, pa je sam kraj večeri bio rezervisan za reviju finalista konkursa NOIZZ Fashion Award. Kroz ovaj konkurs izražena je podrška najmlađim autorima, u okviru BFW projekta Fashion Incubator. Na reviji su se predstavili sledeći mladi dizajneri: Anđela Bulatović, Dmitar Babkov, Etoile, Georgione Essi, Katarina Đorđević, Lovro Ivančić, M.Fiction, Maja Mitrović, Mina Cvetinović, Nevena Krivokapić, Sara Jovanović, Shaleva Couture, Sofija Urumović, Sofija Drinčić, Sonja Jocić, Stevan Božanović, Tara Lalić, Treehana.

Podsećamo da će fotografije prošlogodišnjih pobednika konkursa #BFWINSTASHOT - Jelene Simonović i Mihajla Čkovrića, biti izložene od 28 - 30. oktobra u Belexpocentru, od 19 do 23 sati, a novi BFW Instashot pobednik biće proglašen na svečanoj dodeli nagrada po završetku Fashion Week-a.

Kao društveno odgovorna manifestacija, BFW podržava edukativni projekat “Jači od straha” sa ciljem da na kreativan način informiše i edukuje javnost o simptomima kancera, ukaže na značaj prevencije, rane dijagnostike i adekvatnog lečenja, kao i da pruži podršku obolelima i njihovim porodicama.

hellomagazin.rs/m.g. Bgrade Fashion Week

Pročitajte još

Najnovije vesti