Nema toga što modni brendovi neće učiniti da privuku profit. Coach je za svoju kampanju angažovao psa Lejdi Gage, Keti Peri je snimila božićni džingl za H&M dok se saradnja Balmaina i H&M-a smatra jednom od najuspešnijih u modnojistoriji što se tiče (inteligentno promišljene) marketinške propagande koja je prouzrokovala neviđeno uzbuđenje među kupcima širom sveta.
Louis Vuitton je, izgleda otišao korak dalje targetirajući u svojoj novoj kampanji poprilično uzak skup kupaca - gejmere koji vole high end odeću. Kreativni direktor francuske modne kuće, Nikolas Gesger, je na svom Instagram profilu najavio kampanju rečima:
- Stvarnost i mašta postaju jedno.
Kao glavna zvezda fotografija se tako našao jedan poprilično zgodan - avatar. Reč je o Lightning, ženskom liku iz video igre Final Fantasy, izmišljenoj devojci roze kose koja poprilično liči na japanski model Fernandi Li koja je nosila reviju Louis Vuittona za jesenju kolekciju, prenosi fashion.hr.
To nije prvi puta da se moda spojila s video igrama: Pradini avatari su se našli na stranicama japanskog časopisa Arena Homme Plus dok je Džeremi Skot kreirao kolekciju inspirisanu Mario Brothers-ima i Nintendom. Ko zna? Možda smo na pragu nove modne revolucije?
Pročitajte još
Najudobnije cipele za najluđu noć: U njima možete plesati koliko god želite
Najudobnije cipele za najluđu noć
19/12/2025
Saznajte višeImate malu crnu haljinu u ormaru? Tamara Kalinić pokazuje kako da izgleda luksuzno
Tamara Kalinić pokazuje kako da izgleda luksuzno
18/12/2025
Saznajte višeModni duel Aleksandre Prijović i Aleksandre Radović, iste farmerke, dva potpuno različita stila
Modni duel Aleksandre Prijović i Aleksandre Radović, iste farmerke, potpuno drugačiji vajb
17/12/2025
Saznajte višeNovogodišnje haljine za plus sajz žene, kilogrami se tope u njima
Novogodišnje haljine za plus sajz žene, modeli koji osvajaju na prvi pogled
12/12/2025
Saznajte višePoznati modni dizajner Bata Spasojević večeras je u hotelu Hyatt Regency Belgrade predstavio domaćoj publici novu kolekciju "Follow Your Heart II"
10/12/2025
Saznajte više

Komentari (0)