Nema toga što modni brendovi neće učiniti da privuku profit. Coach je za svoju kampanju angažovao psa Lejdi Gage, Keti Peri je snimila božićni džingl za H&M dok se saradnja Balmaina i H&M-a smatra jednom od najuspešnijih u modnojistoriji što se tiče (inteligentno promišljene) marketinške propagande koja je prouzrokovala neviđeno uzbuđenje među kupcima širom sveta.
Louis Vuitton je, izgleda otišao korak dalje targetirajući u svojoj novoj kampanji poprilično uzak skup kupaca - gejmere koji vole high end odeću. Kreativni direktor francuske modne kuće, Nikolas Gesger, je na svom Instagram profilu najavio kampanju rečima:
- Stvarnost i mašta postaju jedno.
Kao glavna zvezda fotografija se tako našao jedan poprilično zgodan - avatar. Reč je o Lightning, ženskom liku iz video igre Final Fantasy, izmišljenoj devojci roze kose koja poprilično liči na japanski model Fernandi Li koja je nosila reviju Louis Vuittona za jesenju kolekciju, prenosi fashion.hr.
To nije prvi puta da se moda spojila s video igrama: Pradini avatari su se našli na stranicama japanskog časopisa Arena Homme Plus dok je Džeremi Skot kreirao kolekciju inspirisanu Mario Brothers-ima i Nintendom. Ko zna? Možda smo na pragu nove modne revolucije?
Pročitajte još
Da li je ovo njeno najbolje izdanje: Sara Jo u haljini koja ne prašta nijednu manu
Haljina Sare Jovanović zapažena na crvenom tepihu
21/11/2024
Saznajte višeUdovicu Nebojše Glogovca sreli smo u centru grada, jedva smo je prepoznali FOTO
Udovica Nebojše Glogovca uslikana u tržnom centru
19/11/2024
Saznajte višeSinoć su svi gledali čizme Katarine Radivojević!
Čizme Katarine Radivojević za jesenje dane
18/11/2024
Saznajte višeNajistaknutiji brendovi sa modne piste Moscow Fashion Week-a
Završen Moscow Fashion Week
16/11/2024
Saznajte više
Komentari (0)