Prelepa Šarliz Teron još jednom je “pozajmila” svoje “telo od milijardu dolara” čuvenoj kući “Dior” za novu kampanju parfema “J'Adore”, čije je zaštitno lice već nekoliko godina. Oskarovka je u zlatnoj haljini ovog brenda ponovo prošetala ispred objektiva slavnog Pitera Lindberga, koji je otkrio svojim pratiocima na Fejsbuku kako je izgledalo noćno snimanje na ulicama Pariza.
A za Šarliz je malo reći da je zanosna, slažu se čelnici čuvene francuske kuće. Zato su ovu kampanju i nazvali “Gold” – zlatna. Na novim fotografijama vidimo njeno savršeno lice, ali i siluetu u polumraku dok hoda mokrim avenijama i govori:
- U novom svetu je sve moguće. Budućnost je svetla, budućnost je zlatna, budućnost je – žena. Prošlost može biti lepa, ali to je samo sećanje, ne i mesto za život. Stvorite sopstvenu priču, sada je pravo vreme za to. I idite prema svetlosti. Budućnost je zlato, obožavam Dior (j'adore Dior).
Pročitajte još
Da li je ovo njeno najbolje izdanje: Sara Jo u haljini koja ne prašta nijednu manu
Haljina Sare Jovanović zapažena na crvenom tepihu
21/11/2024
Saznajte višeČizme ili samo čarape? Obuću Aleksandre Prijović nismo videli ni na jednoj pevačici
Čizme Aleksandre Prijović su nesvakidašnje
20/11/2024
Saznajte višeUdovicu Nebojše Glogovca sreli smo u centru grada, jedva smo je prepoznali FOTO
Udovica Nebojše Glogovca uslikana u tržnom centru
19/11/2024
Saznajte višeSinoć su svi gledali čizme Katarine Radivojević!
Čizme Katarine Radivojević za jesenje dane
18/11/2024
Saznajte više
Komentari (0)