Prelepa Šarliz Teron još jednom je “pozajmila” svoje “telo od milijardu dolara” čuvenoj kući “Dior” za novu kampanju parfema “J'Adore”, čije je zaštitno lice već nekoliko godina. Oskarovka je u zlatnoj haljini ovog brenda ponovo prošetala ispred objektiva slavnog Pitera Lindberga, koji je otkrio svojim pratiocima na Fejsbuku kako je izgledalo noćno snimanje na ulicama Pariza.
A za Šarliz je malo reći da je zanosna, slažu se čelnici čuvene francuske kuće. Zato su ovu kampanju i nazvali “Gold” – zlatna. Na novim fotografijama vidimo njeno savršeno lice, ali i siluetu u polumraku dok hoda mokrim avenijama i govori:
- U novom svetu je sve moguće. Budućnost je svetla, budućnost je zlatna, budućnost je – žena. Prošlost može biti lepa, ali to je samo sećanje, ne i mesto za život. Stvorite sopstvenu priču, sada je pravo vreme za to. I idite prema svetlosti. Budućnost je zlato, obožavam Dior (j'adore Dior).
Pročitajte još
Danijela Dimitrovska 2024. godinu ispraća u belom, najlepše je ostavila za kraj
Stajling Danijele Dimitrovske možda nešto naslućuje
21/12/2024
Saznajte višeTorba Jelene Tomašević vredi kao zimovanje na Kopu - ko bi dao toliki novac za takav komad?
Torba Jelene Tomašević vredi čitavo bogatstvo
19/12/2024
Saznajte višeŽenske farmerke - spoj udobnosti i elegancije u posebnim prilikama
Sinsay ženske farmerke
19/12/2024
Saznajte višeOdelo Nede Ukraden mnoge dame želeće da ponesu u najluđoj noći
Odelo Nede Ukraden kao stvoreno za najluđu noć
18/12/2024
Saznajte višeModni duel Jovane i Mine Joksimović! Maćeha iskopirala pastorku?
Modni duel Jovane i Mine Joksimović sinoć
18/12/2024
Saznajte višeCeo Beograd sinoć je gledao čizme Tamare Vučić, model nećete naći u prodavnicama
Čizme Tamare Vučić su modni trend sezone
18/12/2024
Saznajte više
Komentari (0)