Ime kuće “Burberry” možda je već vekovima staro, ali vizije Kristofera Bejlija vrlo su savremene, okrenute ne samo vremenu u kojem živi i stvara, već i onom budućem.
Čovek koji je odgovoran za imidž čuvenog britanskog brenda i svega što izlazi iz njegove manufakture nedavno je počeo saradnju sa kompanijom “Apple Music”, pa je tako revija “Burberry Prorsum” na londonskoj “Nedelji mode” počela mini koncertom i prepoznatljivim vokalom pop zvezde osamdesetih, Alison Mojet.
Muzička pratnja dala je posebnu notu celom ovom spektaklu, koji su iz prvih redova posmatrale i modne ikone Kejt Mos i Kara Delevinj.
Budući da je kompanija sa dugom i bogatom istorijom poznata po mantilima koje je decenijama isporučivala britanskoj armiji, teme sa vojnim uniformama i dalje služe kao polazne tačke za stvaranje kolekcija, čak i onih namenjenih toplijim godišnjim dobima. Blejzeri i trenč mantili sa duplim kopčanjem, klasična oficirska dugmad, vintidž detalji, rančevi sa džepovima, čipkane providne haljine, gumene flet cipele i sportske sandale – Bejli smatra da bi sve to moglo da bude interesantno u narednoj sezoni.
Pročitajte još
Da li je ovo njeno najbolje izdanje: Sara Jo u haljini koja ne prašta nijednu manu
Haljina Sare Jovanović zapažena na crvenom tepihu
21/11/2024
Saznajte višeUdovicu Nebojše Glogovca sreli smo u centru grada, jedva smo je prepoznali FOTO
Udovica Nebojše Glogovca uslikana u tržnom centru
19/11/2024
Saznajte višeSinoć su svi gledali čizme Katarine Radivojević!
Čizme Katarine Radivojević za jesenje dane
18/11/2024
Saznajte višeNajistaknutiji brendovi sa modne piste Moscow Fashion Week-a
Završen Moscow Fashion Week
16/11/2024
Saznajte više
Komentari (0)