"Coca-Cola" ima novi autfit

"Coca-Cola" ima novi autfit

Autor: | 21/08/2015

0

Od danas pa do kraja oktobra imaćete prilike da svoju omiljenu "Koka-Kolu" pijete iz specijalnih konzervi koje su dizajnirali kreatori kuće "Trussardi". Naravno, pod uslovom da ih nabavite u probranim trgovinama ili ih naručite u ekskluzivnim restoranima i kafićima u Italiji. Sve to u slavu originalnog izgleda "Koka-Kola" flašice, kreiranog pre tačno jednog veka. Pored poznatog logoa američke multinacionalne kompanije, na flašama i limenkama postoji i pregršt elemenata sa potpisom slavnog italijanskog brenda. Njihov simbol, lovački pas, predstavljen je u zlatnim, crvenim i braon nijansama na flašicama od 330 ml. Limenke su dobile tri dizajna. Prvi predstavlja konzervu dekorisanu šablonom zmijske kože na zlatnoj pozadini. Na drugom možemo videti "Trussardi" logo u zelenoj, pink i ljubičastoj boji, dok je treći predstavljen u svetlo pink i srebrnoj boji. Zajednička tema koja se ponavlja na svim limenkama je fraza "Elegantno kul".

"Koka-Kola" nije autsajder kada je reč u modnoj industriji, s obzirom na prethodne saradnje sa poznatim imenima kao što su Feragamo, Gotje, Džejkobs, Kavali...

Komentari (0)

Loading
Snežana Ilić Coca-Cola
Tagovi: koka-kola

Pročitajte još