U sjajnoj reklamnoj kampanji kuće “Diane von Fürstenberg” kreativne snage udružili su veliki Piter Lindberg, lepa Karli Klos i nezaustavljiva Dijana fon Firstenberg. Dok zanosna manekenka u stilu tajnog agenta predstavlja novi model torbe “Secret Agent”, slavna dizajnerk idejni koncept kampanje opisuje kao utelotvorenje “DVF” žene:
- Ona je poslovna žena, majka i ljubavnica. Ona je neprestano u pokretu. Kreirali smo idealnog partnera za svaku ulogu u njenom životu koji ona živi punim plućima.
Dvadesetdvogodišnja Karli u kampanji izgleda veoma ženstveno u kultnim “DVF” komadima, poput haljine na preklop sa dubokim V-izrezom koja na jedan seksepilan, ali istovremeno prefinjen način novom modelu torbe prepušta centralnu ulogu, naglašavajući njenu multifunkcionalnost u dnevnim, ali i večernjim prilikama.
Pročitajte još
Da li je ovo njeno najbolje izdanje: Sara Jo u haljini koja ne prašta nijednu manu
Haljina Sare Jovanović zapažena na crvenom tepihu
21/11/2024
Saznajte višeČizme ili samo čarape? Obuću Aleksandre Prijović nismo videli ni na jednoj pevačici
Čizme Aleksandre Prijović su nesvakidašnje
20/11/2024
Saznajte višeUdovicu Nebojše Glogovca sreli smo u centru grada, jedva smo je prepoznali FOTO
Udovica Nebojše Glogovca uslikana u tržnom centru
19/11/2024
Saznajte višeSinoć su svi gledali čizme Katarine Radivojević!
Čizme Katarine Radivojević za jesenje dane
18/11/2024
Saznajte više
Komentari (0)