U pomno osmišljenim crno-belim kadrovima nove reklamne kampanje modna kuća “Chanel” podseća nas na umetnost poziranja, a kao glavne protagoniste Karl Lagerfeld odabrao je lepotice Lindzi Vikson i Anu Evers, koje su spremno stale pred njegov objektiv. Vizuali na neki način personifikuju bogatu istoriju čuvene francuske imperije – devojke poziraju u zaštitnim motivima kuće, tvidu, i klasičnim cipela u dve boje. Nasuprot “vintage” prizvuku, primetan je i tihi revolucionarni duh, posebno ako se u obzir uzme stilizovana irokeza na glavama modela.
Pročitajte još
Najudobnije cipele za najluđu noć: U njima možete plesati koliko god želite
Najudobnije cipele za najluđu noć
19/12/2025
Saznajte višeImate malu crnu haljinu u ormaru? Tamara Kalinić pokazuje kako da izgleda luksuzno
Tamara Kalinić pokazuje kako da izgleda luksuzno
18/12/2025
Saznajte višeModni duel Aleksandre Prijović i Aleksandre Radović, iste farmerke, dva potpuno različita stila
Modni duel Aleksandre Prijović i Aleksandre Radović, iste farmerke, potpuno drugačiji vajb
17/12/2025
Saznajte višeNovogodišnje haljine za plus sajz žene, kilogrami se tope u njima
Novogodišnje haljine za plus sajz žene, modeli koji osvajaju na prvi pogled
12/12/2025
Saznajte višePoznati modni dizajner Bata Spasojević večeras je u hotelu Hyatt Regency Belgrade predstavio domaćoj publici novu kolekciju "Follow Your Heart II"
10/12/2025
Saznajte više
Komentari (0)