U pomno osmišljenim crno-belim kadrovima nove reklamne kampanje modna kuća “Chanel” podseća nas na umetnost poziranja, a kao glavne protagoniste Karl Lagerfeld odabrao je lepotice Lindzi Vikson i Anu Evers, koje su spremno stale pred njegov objektiv. Vizuali na neki način personifikuju bogatu istoriju čuvene francuske imperije – devojke poziraju u zaštitnim motivima kuće, tvidu, i klasičnim cipela u dve boje. Nasuprot “vintage” prizvuku, primetan je i tihi revolucionarni duh, posebno ako se u obzir uzme stilizovana irokeza na glavama modela.
Pročitajte još
Da li je ovo njeno najbolje izdanje: Sara Jo u haljini koja ne prašta nijednu manu
Haljina Sare Jovanović zapažena na crvenom tepihu
21/11/2024
Saznajte višeČizme ili samo čarape? Obuću Aleksandre Prijović nismo videli ni na jednoj pevačici
Čizme Aleksandre Prijović su nesvakidašnje
20/11/2024
Saznajte višeUdovicu Nebojše Glogovca sreli smo u centru grada, jedva smo je prepoznali FOTO
Udovica Nebojše Glogovca uslikana u tržnom centru
19/11/2024
Saznajte višeSinoć su svi gledali čizme Katarine Radivojević!
Čizme Katarine Radivojević za jesenje dane
18/11/2024
Saznajte višeNajistaknutiji brendovi sa modne piste Moscow Fashion Week-a
Završen Moscow Fashion Week
16/11/2024
Saznajte više
Komentari (0)