U periodu od 17. do 25. oktobra, jesenji dani biće obojeni kreativnošću dizajnerskih zvezda i mladih talenata na 54. Perwoll Fashion Weeku.
Ovogodišnja tema omiljene modne manifestacije nosi snažnu poruku - PokušAI!, kroz koju podstiče mlade kreativce, dizajnere i umetnike da se prepuste mogućnostima veštačke inteligencije u procesu modnog stvaralaštva. Svi ljubitelji mode imaće priliku da vide revolucionarne kreacije, ali i budu deo različitih modnih aktivnosti na poznatoj lokaciji – Hangar, Luka Beograd.
Revija „Fantastično putovanje” svečano će otvoriti manifestaciju koja u sebi nosi duboku emociju i sećanje na Slađanu Milošević, čija je umetnost ostavila neizbrisiv trag.
Više od 40 kreatora, stilista i kostimografa iz bivše Jugoslavije predstaviće svoje radove inspirisane ovom jedinstvenom modnom ikonom. Neki od njenih najvećih hitova koji su godinama spajali svet umetnosti, mode i muzike, pratiće korake mnogih poznatih ličnosti koji će se naći na pisti.
Pored velikog broja revija istaknutih dizajnera, na repertoaru se nalazi i finale konkursa Fashion Incubator by Perwoll, u okviru kojeg će mladi talenti pokazati pred publikom svoje kreacije i osigurati mesto u modnom svetu. Kroz ovo takmičenje, brend Perwoll pruža jedinstvenu priliku mladim dizajnerima da istražuju nove ideje i koncepte u savremenom svetu sa fokusom na sporu modu.
Kao i svake godine, brend Perwoll je generalni sponzor manifestacije, a temu koju posebno ističe je „Rethink NEW“ u okviru koje stavlja akcenat na značaj promene svakodnevnih navika i smanjenja negativnog uticaja na životnu sredinu. Perwoll nas podseća da prava lepota mode nije samo u njenoj spoljašnjoj privlačnosti, već i u njenoj moći da inspiriše promene koje su dobre za našu planetu.
O kompaniji Henkel
Henkel, sa svojim brendovima, inovacijama i tehnologijama, zauzima vodeće pozicije na tržištu širom sveta u industrijskom i potrošačkom sektoru. Poslovni sektor Adhezivi Tehnologije je globalni lider na tržištu lepkova, zaptivača i funkcionalnih premaza. Sa sektorom Consumer Brands, kompanija drži vodeće pozicije posebno u sektorima pranja veša i održavanja domaćinstva i nege kose na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta.
Tri najjača brenda kompanije su Loctite, Persil i Schwarzkopf. U fiskalnoj 2023. godini, Henkel je ostvario prodaju od preko 21,5 milijarde evra i prilagođeni operativni profit od oko 2,6 milijarde evra. Prioritetne akcije Henkel-a su uvrštene u nemački indeks DAX. Održivost ima dugu tradiciju u Henkel-u, a kompanija ima jasnu strategiju održivosti sa specifičnim ciljevima. Henkel je osnovan 1876. godine i danas zapošljava raznovrsni tim od više od 48.000 ljudi širom sveta - ujedinjen jakom korporativnom kulturom, deljenim vrednostima i zajedničkom svrhom: „Pioneers at heart for the good of generations“. Za više informacija, molimo vas posetite www.henkel.rs.
Pročitajte još
Danijela Dimitrovska 2024. godinu ispraća u belom, najlepše je ostavila za kraj
Stajling Danijele Dimitrovske možda nešto naslućuje
21/12/2024
Saznajte višeŽenske farmerke - spoj udobnosti i elegancije u posebnim prilikama
Sinsay ženske farmerke
19/12/2024
Saznajte višeOdelo Nede Ukraden mnoge dame želeće da ponesu u najluđoj noći
Odelo Nede Ukraden kao stvoreno za najluđu noć
18/12/2024
Saznajte višeModni duel Jovane i Mine Joksimović! Maćeha iskopirala pastorku?
Modni duel Jovane i Mine Joksimović sinoć
18/12/2024
Saznajte višeCeo Beograd sinoć je gledao čizme Tamare Vučić, model nećete naći u prodavnicama
Čizme Tamare Vučić su modni trend sezone
18/12/2024
Saznajte višeU ovoj haljini NIKAKO nemojte da dočekate 2025. godinu! Ceca Ražnatović u ormanu ima čak tri
Novogodišnja haljina Cece Ražnatović nije po ukusu stilista
16/12/2024
Saznajte više
Komentari (0)