"Procter & Gamble" u saradnji sa Olimpijskim komitetom Srbije, pokrenuo je danas kampanju “Hvala mama” u Srbiji. Cilj ove inicijative je podrška srpskom olimpijskom timu koji će se predstaviti takmičiti na Olimpijskim Igrama u Londonu, kao i promocija razvoja omladine kroz sport.
- Za nas, ovo partnerstvo predstavlja sinergiju naše osnovne svrhe da dotaknemo i poboljšamo živote, sa globalnim ciljem Međunarodnog olimpijskog komiteta, da izgradi bolji svet kroz sport - rekao je Predrag Radović, direktor "Procter & Gamble" za Srbiju.
- Kroz P&G i naše brendove, mi ćemo podržati Olimpijski tim Srbije na Olimpijskim Igrama i biti “ponosni sponzor mama”, jer iza svakog fantastičnog sportiste, bio on početnik ili profesionalac, stoji još fantastičnija mama!
Vlade Divac, predsednik srpskog Olimpijskog komiteta, rekao je ovom prilikom:
- Širenje olimpijskih ideala, razvoj sporta i promocija olimpijskih vrednosti, naši su glavni ciljevi. P&G, kao partner na ovom putu, biće nam velika podrška u našim naporima da stvorimo bolje društvo uz pomoć sporta. Veoma nam je drago što sarađujemo sa kompanijom kao što je P&G, sa kojom ćemo učiniti mnogo za sportiste, majke i porodice u Srbiji.
U želji da poboljša još više ljudskih života, P&G podržava uključivanje dece u sport, kroz edukativne manifestacije koje će ohrabriti majke da vode decu ka boljem životu kroz učestvovanje u sportskim aktivnostima.
Potreba za ovakvom inicijativom potvrđena je nacionalnom anketom sprovedenom od strane kompanije P&G, koja pokazuje da se znatno veći procenat dece koja žive u urbanim sredinama bavi sportom, od njihovih vršnjaka koji žive u ruralnim delovima zemlje.
70% dece koja učestvuju u organizovanim vannastavnim sportskim aktivnostima podstaknuta su od strane roditelja i prijatelja, i zato je P&G odlučio da podrži aktivnosti koje promovišu i zagovaraju prednosti sporta, kroz aktivnosti posvećene deci, sportistima i njihovim majkama.
- Bavljenje sportom i fizičkom aktivnošću od strane dece i mladih ljudi pokazalo se produktivnim ne samo za njihovo zdravlje i kondiciju, već i za psihološki i društveni razvoj. Fizički aktivna i “sportska” deca, pokazuju pozitivnije socijalno ponašanje, poboljšane društvene sposobnosti i razvijaju veći osećaj lične odgovornosti. Deca koja se danas bave sportom, sutra mogu biti potencijalni Olimpijci.
Neki od najprepoznatljivijih proizvoda P&G-a, kao što su Pampers®, Ariel®, Head & Shoulders®, Gillette®, Always® i drugi, takođe će biti deo kampanje.
Sa svojim portfoliom kvalitetnih brendova kojima se veruje, P&G dodiruje i poboljšava živote više od 4.4 milijardi ljudi širom sveta.
Vodeći brendovi P&G-a uključuju Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Pantene®, Mach3®, Fairy®, Pringles®, Lenor®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace® i Ambi Pur®. Sa predstavništvima u oko 80 zemalja, P&G brendovi dostupni su u čak 180 zemalja širom sveta.
Za više informacija posetite sajt www.pgbalkans.com
Pročitajte još
JK i Duško pred Novu godinu presrećni, porodica je ponovo na okupu
Snimak Jelene Karleuše mnogi su prokomentarisali
22/12/2024
Saznajte višeTako mlada, a veoma uspešna: Najstarija ćerka Maje Nikolić preslikana mama
Ćerka Maje Nikolić je preslikana majka
22/12/2024
Saznajte višeKatja sa nepunih sedam godina presekla! Nataša je tu potpuno nemoćna
Mlađa ćerka Nataše Bekvalac zapevala
22/12/2024
Saznajte višeGlava na ramenu, široki osmesi i čvrst zagrljaj... Novi Eminin dečko je ON? FOTO
Dečko Emine Jahović i dalje javnosti nije poznat
22/12/2024
Saznajte višeMarko i Melani otišli korak dalje! Dragana o ovome nije mogla ni da sanja, predivno
Devojka Marka Bijelića je veoma popularna na Instagramu
22/12/2024
Saznajte višeCeca u neviđenom izdanju dočekivala goste za Nikoljdan, kakve su ovo papuče?
Papuče Cece Ražnatović su udobne a efektne
21/12/2024
Saznajte više
Komentari (0)