Da li ste se ikad pitali kako se mirisne note iz ulja pretvaraju u vaš omiljeni parfem? U pozadini stvaranja „niche“ parfema krije se ceo jedan nevidljivi svet takozvanih noseva koji su u večitoj potrazi za inspiracijom kako bi emociju pretvorili u neodoljivi miris. Osnovna razlika između „niche“ i industrijskih parfema je što ovi prvi stvaraju priče kojih ćemo se sećati. To su unikatne kapi po kojima se razlikujemo od drugih. Magija počinje prvim dodirom sa kožom, a potom je svaki put pomalo drugačiji, jer smo i mi svaki put pomalo drugačiji.
„Molinard“ je jedna od najstarijih mirisnih kuća, osnovana davne 1849. godine. Nalazi se u Grasu, na jugu Francuske. Sve je počelo sa proizvodnjom sapuna od čistih biljnih ulja, raznovrsnih mirisa i boja, a nastavilo se parfemima u kreativnim i unikatnim bočicama.
Iz kuće „Affinessance Parfume“ stigao je jedan od prvih mirisa koji u osnovi ima kurkumu. U dodiru sa kožom stvara jedinstvenu notu, drugačiju na svakome ko je nosi. Ovaj brend koristi uglavnom jače mirise, koji se obično upotrebljavaju kao bazne note u celoj mirisnoj piramidi. Upravo to daje snagu parfemu i on čuva intenzitet tokom dana tako da kako je mirisao ujutru na vasoj kozi mirisace i uvece kad se vratite kuci.
“Molinard” se od ostalih razlikuje zahvaljujući posebnom stilu. Predivni sastojci utkani su u retke i ekskluzivne parfeme, koje odlikuje dugotrajan mirisni trag. Priča o ovoj kući blisko je povezana sa istorijatom Grasa, svetske prestonice parfema smeštene između mora i planina, u Provansi. Ovde, kao ni na jednom drugom mestu, cveće govori svojim mirisom. Berba je zanimanje koji se sa strašću prenosi sa jedne generacije na drugu, a na toj inspirativnoj zemlji svake godine se uberu tone cvetova. Bezuslovnu ljubav prema prefinjenim materijama nosi i Silija Leruž-Benar, peta generacija i prva žena na čelu kuće “Molinard”. Dragoceni mirisi čuvaju se u bočicama sa potpisima majstora stakla kao što su “Rene Lalique”, “Baccarat”, “Julien Viard”. Vanvremenski i sofisticirani, odraz su otmenog i prepoznatljivog stila. Svaki parfem otkriva svoju jačinu i dubinu spajajući raskoš i autentičnost, tradiciju i nasleđe.
I u Beogradu, u beauty departmentu „Charles & Christie“ u Knez Mihajlovoj 2. mogu da se pronađu „niche“ parfemi kuća „Molinard“, „Yohji Yamamoto“, „Angelo Caroli“, „Affinessence“ i drugih ekskluzivnih brendova. U kapima tih mirisa krije se jedan važan deo bez koga ne bismo bili celi.
Pročitajte još
Neda Ukraden ima trik za uvijanje sarmi! Ni jedna domaćica se toga nije setila
Trik Nede Ukraden za uvijanje sarmi
21/11/2024
Saznajte višeVinska vizija: Hedonistički preplet ukusa i kultura u Beogradu
Vinska vizija: Hedonistički preplet ukusa i kultura u Beogradu
21/11/2024
Saznajte višeAranđelovdan u domu Živojinovića: Maleni Aleksandar zadužen za sarme FOTO
Sarme Lepe Brene ove godine priprema najslađi kuvar
21/11/2024
Saznajte višeNezaboravno veče glamura: Gala Celebrities Night - Red Carpet
Gala Celebrities Night - Red Carpet
21/11/2024
Saznajte višeDanas je Aranđelovdan, verovanje kaže da jednu stvar nikako ne smete da odbijete
Aranđelovdan, verovanja i običaji
21/11/2024
Saznajte višeSavršena nega - Otkrijte Frosch Zero% za osetljivu kožu! Bez alergena!
Nova Frosch Zero% linija proizvoda
20/11/2024
Saznajte više
Komentari (0)