Snežana Dakić, autorka i voditelj popularne emisije „Život u trendu“ na televiziji „Pink“, od početka svoje plodne karijere do danas izgradila je imidž dame u trendu. Nedavno je svojom atraktivnom pojavom i odličnim nastupom na reviji „Pal Zileri“ izmamila veliki aplauz. Oduvek se interesovala za modu, pa je nekoliko puta i nagrađivana kao najstilizovanija ličnost godine na raznim modnim manifestacijama. Odnedavno je na „Pink“ televiziji u ulozi stalnog člana žirija u novoj emisiji „Šopingholičarke“.
Šarmantna voditeljka, sa diplomom Filološkog fakulteta, televizijsku karijeru je otpočela 1992, a kao srednjoškolka je bila voditeljka emisije na radiju. Profesorka španskog jezika po zvanju, Snežana je oduvek odavala utisak ostvarene žene koja sigurnim koracima ostvaruje svoje ciljeve.
Od 2005. je u srećnom braku sa poslovnim čovekom Vladom Mikićem, kada su jedno drugom izgovorili sudbonosno „da“ u prisustvu prijatelja i porodice. Godinu dana kasnije uspešni bračni par dobio je kćerku Lauru, kojoj su se u potpunosti posvetili.
Zgodna Beograđanka za magazin „Hello!“ govori o svom radu, porodici i modi.
Kako vam prija status modnog znalca koji ste ostvarili u javnosti?
- Drago mi je što ljudi uvažavaju moj osećaj za modu i stil. Prija mi kada me pitaju za modne savete. Oduvek sam volela da se lepo odevam, odmalena sam pazila šta ću da obučem i šta se sa čim slaže. S druge strane, umem i da iznenadim druge neočekivanom odevnom kombinacijom ukoliko mi se učini da je u skladu sa mojim ukusom.
Šta mislite o sve popularnijem fenomenu šopinga?
- Šoping je postao opsesija savremenih ljudi, ne samo žena i devojaka nego i muškaraca i dece. To je sociološki faktor potrošačkog društva. Točak modne industrije se ubrzao, roba je pojeftinila, a tu je i ponuda garderobe sa Dalekog istoka. Društvo i mediji diktiraju kupovinu. Često su rađena istraživanja o tome kako žene leče depresiju kupovinom. I ja volim da kupujem lepe i moderne stvari, svakome prija da obnovi garderobu, ali šoping ne sme da se pretvori u opsesiju, smisao života i jedinu temu za razgovor među mladim devojkama. Odevanje je samo jedna od komponenti našeg izgleda i utiska koji ostavljamo. Naše interesovanje i znanje mora da pleni. Moderan izgled se danas podrazumeva, to nije nešto što nas čini posebnim, već naša ličnost. Mlade devojke ne bi trebaloda se opterećuju statusnim simbolima kao što je skupa garderoba. Po prirodi „mladih godina“ to im i ne pripada. Do toga može da se stigne profesionalnim uspehom. Naravno, retki srećnici skupe stvari dobijaju na poklon od bogatih roditelja ili uspešnog muža. Ali statusni simboli ne određuju vrednost neke ličnosti. Oni su fenomenalna dopuna, ali pogledajte koliko ima skupo odevenih ljudi, ali bez sjaja u očima.
Katkad ste smelije odeveni?
- Nisam pristalica sasvim konvencionalnog načina oblačenja, to je ponekad dosadno. Novi trendovi poput „bajkerskih“ i rok elemenata mi se dopadaju, jer na taj način kožnim komadima neku vrlo elegantnu kombinaciju mogu da učinim mladalačkom i atraktivnom. Kada sam bila mlađa, rado sam se odlučivala za nesvakidašnji i ekstravagantni izgled. Danas mi se dopada sportska elegancija, luksuzna i sa stilom.
Vaša kćerka Laura već pokazuje talenat za odevanje. Da li je vi stilizujete?
- Vrlo je samostalna devojčica i ima svoj stav što se tiče mnogih životnih pitanja, pa tako i mode. Voli sama da odabere šta će da obuče i dok je bila sasvim mala, puštala sam je da istera svoje jer, kada je nešto zamislila da obuče, to je moralo da bude tako. Sada ume da napravi vrlo lepe i kreativne odevne kombinacije. Ima osećaj za stil. Mislim da se osoba rađa sa sopstvenim modnim senzibilitetom, ali se on i stiče. Budući da i ja i suprug vodimo računa kako izgledamo, prirodno je što i ona zna šta želi.
U martu ste dobili nagradu „Kluba privrednih novinara“ kao jedna od najuspešnijih žena u prethodnoj godini.
- Nagrade su pohvala, to im je naveća vrednost. Prija mi i laska što sam dobila priznanje kao biznis dama i kreativna žena i što mi je uručena u Skupštini Srbije. Bilo je vrlo svečano na događaju u društvu uspešnih žena iz svih poslovnih sfera. Lepo je imati „trofejnu policu“, na kojoj pored te nagrade stoji i nekoliko „modnih oskara“, trofeja koje sam osvajala kao mlada atletičarka, „Vukova doploma“ iz osnovne i srednje škole i fakultetska diploma.
Piše: Nadežda Jokić
Pročitajte još
Čizme ili samo čarape? Obuću Aleksandre Prijović nismo videli ni na jednoj pevačici
Čizme Aleksandre Prijović su nesvakidašnje
20/11/2024
Saznajte višeUdovicu Nebojše Glogovca sreli smo u centru grada, jedva smo je prepoznali FOTO
Udovica Nebojše Glogovca uslikana u tržnom centru
19/11/2024
Saznajte višeSinoć su svi gledali čizme Katarine Radivojević!
Čizme Katarine Radivojević za jesenje dane
18/11/2024
Saznajte višeNajistaknutiji brendovi sa modne piste Moscow Fashion Week-a
Završen Moscow Fashion Week
16/11/2024
Saznajte više
Komentari (0)