Peto po redu Schweppes Mixology takmičenje u pravljenju koktela zvanično je dobilo svog novog šampiona. U velikom finalu održanom u Beogradu, među šesnaest vrhunskih bartendera iz regiona, koji su svojim umećem zaslužili da dođu do samog kraja takmičenja, žiri je izabrao najboljeg među najboljima.
Reč je o Ognjenu Kitaljeviću iz Beograda, koji je nastupio sa koktelom „Papa’s Golden Tribute“. Ognjena kao pobednika čeka vredna nagrada – sedmodnevno putovanje u London i prilika da unapredi svoje veštine uz edukacije sa evropskim Schweppes ambasadorima, kao i da stekne iskustvo rada u najpopularnijim londonskim koktel-barovima. Drugo mesto pripalo je Anji Tojčić, dok je treće zauzeo Luka Popović. Uz luksuzni set barmenske opreme, troje najboljih dobijaju i putovanje u Atinu na čuveni Athens bar show.
„Schweppes Mixology je još jednom, peti put u nizu, uspeo da opravda očekivanja, okupivši na jednom mestu najbolje predstavnike bartendinga iz zemalja učesnica. Ponosni smo što iz godine u godinu imamo priliku da pratimo rast ovog takmičenja, a njegov značaj ostaće i ubuduće primaran kada je reč o razvoju i popularizaciji domaćeg i regionalnog bartendinga“, izjavila je ovom prilikom Aleksandra Todorović, marketing menadžer u Coca-Cola kompaniji.
U prethodne četiri godine kroz ovo takmičenje prošlo je više od 200 barmena, a pored takmičara iz Srbije, i ove godine su priliku da se bore dobili i predstavnici Crne Gore i Severne Makedonije. Samo takmičenje odvijalo se u dve faze. Prva faza je trajala od marta do aprila i podrazumevala je prijavu takmičara slanjem recepture, nakon čega je svaki takmičar pozvan na jedno od regionalnih kvalifikacionih takmičenja koja su se odvijala u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Zlatiboru, kao i u Skoplju i Podgorici. Druga faza ticala se samog finala u Beogradu, gde se šesnaest najboljih borilo za titulu regionalne zvezde Miksologije za 2024. godinu.
Takođe, ovogodišnje Schweppes Mixology takmičenje, pored prava na učestvovanje barmena iz Crne Gore i Severne Makedonije, dobilo je još dve novine. Naime, prvi put je izglasan favorit publike i njegovo ime je Jovan Belobrković, a, pored toga, Schweppes je svečano imenovao i svog prvog Brand ambasadora za Srbiju. Reč je o poznatom imenu domaćeg bartendinga i pobedniku prvog Schweppes Mixology takmičenja iz 2018. godine, Marku Miladinoviću.
„Hvala Schweppesu na naporima koje ulaže u radu na popularizaciji bartendinga, zanimanja koje svima i u svakom trenutku ima nešto da ponudi. Čast mi je da i sam budem neko ko može da uradi dosta na popularizaciji bartendinga, ne samo kao jednog dinamičnog zanimanja, već i kao svojevrsnog načina života”, rekao je, između ostalog, ovim povodom Marko Miladinović, zvanično prvi Schweppes Brand ambasador za Srbiju.
Ovim je Schweppes, osim kao nezaobilazan sastojak omiljenih koktela u regionu, još jednom uspeo u svom naumu da domaćim, ali i regionalnim barmenima omogući da pokažu svoje veštine i kreativnost, ali i da upoznaju druge kolege, da probaju njihove kreacije i da kroz odlične primere u praksi nauče nešto novo.
Pročitajte još
VODAVODA proslavila 20 godina uspešnog poslovanja i osvajanja svetskog tržišta
VODAVODA proslavila 20 godina uspešnog poslovanja i osvajanja svetskog tržišta
27/09/2024
Saznajte višePonedeljak je novi petak! IZIPIZI lansirao novu limitiranu kolekciju – Office Playground
IZIPIZI lansirao novu limitiranu kolekciju – Office Playground
23/09/2024
Saznajte višeOdgovor na gubitak i nov početak: Izložba "One heart lost. Retry?"
Izložba "One heart lost. Retry?" od 25. septembra
21/09/2024
Saznajte višeZašto je liposomalni vitamin C najbolja opcija i najdelotvorniji oblik ovog antioksidansa
Liposomalni vitamin C čuva zdravlje i imunitet
20/09/2024
Saznajte više
Komentari (0)