Strauss Adriatic proglašen za oglašivača godine

Strauss Adriatic proglašen za oglašivača godine

Autor: | 31/10/2016

0

Na svečanoj dodeli nagrada na drugom po redu nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija Kaktus 2016., kompanija Strauss Adriatic proglašena je za oglašivača godine a Doncafé kampanja „Dobro jutro, džezveri“, koju je kompanija realizovala u saradnji sa agencijom Leo Burnett, osvojila je nagrade u kategorijama pojedinačnih radova – TV i radio. Ovo su još jedna u nizu stručnih priznanja za kampanju „Dobro jutro, džezveri“ kojom je kompanija Strauss Adriatic, jedan od najvećih proizvođača kafe na našem tržištu, obeležila početak nove epohe u razvoju svog brenda Doncafé.

Marketing mreža, organizator Festivala, nagradila je organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje a za nagrade ove godine konkurisalo je čak 135 projekata. Kompanija Strauss Adriatic i agencija Leo Burnett sarađuju duže od 10 godina a nagrada na Festivalu Kaktus 2016. još jedna je potvrda da kampanje koje zajednički kreiraju predstavljaju uzore u domaćoj reklamnoj industriji.

Doncafé snagom i energijom svog brenda otvara potpuno novu perspektivu za sve ljubitelje kafe na svakodnevnom planu i poziva na pozitivne promene sa puno optimizma u okviru kampanje „Dobro jutro, džezveri“. Bilo da se radi o plejbojima, mamicama, studentima, ljubavnim parovima, ćutolozima ili lavicama, Doncafé poziva sve da uz prepoznatljivu i šarmantnu pesmu „Dobro jutro, džezveri“ započnu dan uz omiljenu Doncafé šoljicu kafe i obeleže svoj dan osmesima, snagom, pozitivizmom i promenama na bolje. Jutro kao najlepši deo dana daje nam energiju sve do večeri. Kampanja poziva da pokrenemo najbolje u nama i zauzmemo aktivnu ulogu u svom životu, preuzimamo odgovornost za svoje sutra, odlučno koračamo ka ostvarenju svojih snova i uvek damo više, jer znamo da je trud toga vredan.

Strauss Adriatic je druga po veličini kompanija na maloprodajnom tržištu kafe u Srbiji (Doncafé i C kafa) i vodeći lokalni brend kafe na HoReCa tržištu. Nudi širok asortiman proizvoda, uključujući prženu i mlevenu kafu, espresso, mikseve i kafu od celog zrna za uživanje kod kuće, na poslu, u kafićima, restoranima i hotelima.

Komentari (0)

Loading
Bojan promo

Pročitajte još