Prvi put na domaćem tržištu Coca-Cola je ostvarila saradnju sa lokalnim umetnicima, koji su osmislili šest potpuno unikatnih stilova flašica, pružajući ljubiteljima ovog napitka sasvim novi Coca-Cola doživljaj. Braća Burazeri, Artez, Linnch, Nikola Mihajlović Kori, Vuk Ćuk i Bratislav Milenković bili su inspirisani čulima koja učestvuju u konzumiranju Coca-Cole kao i svojim ličnim doživljajem najpoznatijeg svetskog brenda.
Ova jedinstvena, ograničena serija Coca-Cola flašica predstavljena je javnosti na velikoj žurci u Dorćol Platz-u pred brojnim umetnicima, dizajnerima, poznatim ličnostima, partnerima i prijateljima kompanije.
Kolekcija je prikazana kroz autentične audio-vizuelne materijale koji su pokazali proces nastanka flašica i rad umetnika koji su bili nadahnuti senzacijama koje se javljaju pri ispijanju čuvenog napitka.
Coca-Cola je odavno više od pića, postala je deo pop kulture kao inspiracija umetnicima i savremene mode, a sada po prvi put omogućila je i široj javnosti da uživa u ovoj oblasti primenjenog dizajna. Doživljaj ispijanja Coca-Cole sada je pojačan vizuelnom eksplozijom boja, oblika i poruka optimizma koje su autori prikazali neobičnim kombinacijama elemenata na svakoj od flašica.
- U Coca-Coli se uživa svim čulim, a svaka od ovih dizajniranih flašica to dodatno ističe. Coca-Cola je do sada već navikla svoje potrošače na razna iznenađenja ali smo ovoga puta otišli korak dalje stvorivši seriju flašica za kolekcionare, budući da će ljubitelji Coca-Cole moći da zadrže svoju flašicu i nakon ispijanja, te tako postanu vlasnici svojevrsnih umetničkih dela - istakla je Tanja Petrović, marketing menadžer kompanije Coca-Cola.
Ono što je takođe specifično je da ovu seriju flašica prati i odgovarajuća kolekcija odevnih predmeta i modnih dodataka poput majica, novčanika, cegera, postera i drugih detalja, a detaljnije informacije o prodaji ovih artikala možete pronaći na www.coca-cola.rs. Posebna limitirana serija Coca-Cola flašica biće u prodaji ovog leta u odabranim ugostiteljskim objektima širom Srbije. Svi artikli će se prodavati nezavisno od flašica putem internet prodavnice http://www.dechkotzar.com/.
Pročitajte još
Neda Ukraden ima trik za uvijanje sarmi! Ni jedna domaćica se toga nije setila
Trik Nede Ukraden za uvijanje sarmi
21/11/2024
Saznajte višeVinska vizija: Hedonistički preplet ukusa i kultura u Beogradu
Vinska vizija: Hedonistički preplet ukusa i kultura u Beogradu
21/11/2024
Saznajte višeAranđelovdan u domu Živojinovića: Maleni Aleksandar zadužen za sarme FOTO
Sarme Lepe Brene ove godine priprema najslađi kuvar
21/11/2024
Saznajte višeNezaboravno veče glamura: Gala Celebrities Night - Red Carpet
Gala Celebrities Night - Red Carpet
21/11/2024
Saznajte višeDanas je Aranđelovdan, verovanje kaže da jednu stvar nikako ne smete da odbijete
Aranđelovdan, verovanja i običaji
21/11/2024
Saznajte više
Komentari (0)