Šta žene žele: Održana konferencija #ProFemina2016

Šta žene žele: Održana konferencija #ProFemina2016

Autor: | 16/04/2016

0

Ovogodišnja konferencija Pro-Femina 2016, koju četvrti put zaredom s velikim uspehom organizuju kompanija Color Press Grupa i časopis “Lepota i zdravlje”, protekla je u znaku slogana manifestacije – “Šta žene žele?”, ali i jubileja najpopularnijeg ženskog magazina na ovim prostorima koji obeležava petnaest godina postojanja.

IMG_9273

U ovodnoj reči urednica “Lepote i zdravlja” Lidija Ćulibrk kratko se osvrnula na rad časopisa tokom proteklih deceniju i po, nakon čega je konferenciju zvanično otvorila Zorana Mihajlović, potpredsednica Vlade Republike Srbije.

IMG_9144 IMG_9158 IMG_9202 IMG_9247 IMG_9230 IMG_9242 IMG_9283

Publici se obratila i Vesna Savić Đukić, predstavnica UNICEF-a Beograd, podsećajući na to koliko je važno boriti se za prava dece, kako u Srbiji tako i u celom svetu.

IMG_9316 IMG_9326 IMG_9328 IMG_9333 IMG_9335 IMG_9345 IMG_9348

U panel diskusijama govorilo se o najvažnijim pitanjima koja se tiču života savremene žene. Bilo je reči o rodnoj ravnopravnosti, učešću žena u političkom životu, o zaštiti žena žrtava nasilja, balansu između privatnog i poslovnog života, o ženskom zdravlju, nezi i lepoti, porodičnim i partnerskim odnosima.

Učesnice prvog panela složile su se oko toga da nam je potrebna žena premijer, kao i da je neophodno da na vodećim pozicijama u kompanijama širom Srbije ima više predstavnica lepšeg pola.
Kada čujem da u strukturi zaposlenih ima mnogo žena, odmah, nažalost, znam da ta kompanija ili institucija nije od velikog značaja u Srbiji!” rekla je Aleksandra Jerkov, političarka iz Novog Sada.

IMG_9584 IMG_9611 IMG_9614 IMG_9623 IMG_9644 IMG_9656 IMG_9675 IMG_9680

Prvi put na Pro-Femina konferenciji, “svojih pet minuta” imao je i jači pol. Na panelu “Muškarci govore: A, šta mi želimo?”, šest poznatih muškaraca obratilo se publici u kojoj je sedelo preko 200 žena. Oni su otkrili šta zapravo žele, otvoreno diskutujući na temu
muško-ženskih razlika, pre svega kada je reč o pogledu na život, karijeru, partnerske odnose, emocije i prijateljstvo.

“Kada sam umoran i neraspoložen, želim da pored sebe imam ženu sa kojom mi je lepo da ćutim“, izjavio je glumac Aleksandar Radojičić, dok je pisac Marko Vidojković istakao da je počeo da piše inspirisan raskidom sa ženom koja ga je ostavila zbog drugog muškarca. “Žena znaju šta žele u svim prilikama, izuzev kada biraju venčanicu“, našalio se modni kreator Igor Todorović.

IMG_9950

Razgovaralo se i o tome kako su se standardi i ideali ženske lepote menjali kroz vreme, kako su se žene borile za ravnopravnost, gde je danas feminizam, ali i o tome kako se živelo u dobra, stara vremena, kada su se, za razliku od današnje, digitalne ere, cenili bonton, empatija, porodična okupljanja. “Skoro sam zaključila da su za mene najbolja vremena bila onda kada mi je bilo najteže“, rekla je Duška Jovanić, dok je novinarka Jelica Grganović podelila s publikom priču o hrabrim ženama iz svoje porodice koje su se borile kroz istoriju.”Posle svakog rata muškarci su heroji a žene kolateralna šteta. Žene spadaju u civile, a u realnosti su borci koji sami hrane, čuvaju i odgajaju decu, pazeći na domaćinstvo“.

IMG_9748 IMG_9896 IMG_9903 IMG_9906 IMG_9911 IMG_9557 IMG_9496 IMG_9503

U duhu jubileja, prvi put je dodeljena Pro-Femina Award, a priznjanje je dobila hrabra košarkašica Nataša Kovačević, koja je publiku podstakla na razmišljanje o tome, šta je, zapravo, najvažnije u životu. Publici su se obratile i pobednice akcije magazina “Lepota i zdravlje” – Rođene 2001. Petnaest devojaka, koje su došle na svet u godini kada je izašao prvi broj popularnog časopisa, predstavile su svoje talente po kojima su se istakle u ovoj akciji.

IMG_0058 IMG_0042 IMG_0080 IMG_0085 IMG_0088 IMG_0118 IMG_0120

Novina na konferenciji bila je Experience Zona. U kreativno dizajniranom ambijentu, gosti su mogli su da isprobaju nove proizvode beauty brendova Nivea, Oriflame i Koozmetik, da prisustvuju prezentaciji prof. dr. Mehmeta Mutafa, specijaliste rekonstruktivne hirurgije Klinike Acibadem. ali i da čuju savete zdravstvenih stručnjaka iz kompanije Pharmanova sa proizvodom Oestrofact E. Fondacija “Magnet za ljubav” takođe je predstavila svoj rad. Maybelline je u svom jedinstvenom korneru besplatno šminkao posetiteljke i sređivao im kosu.
U specijalnom Food korneru gosti su mogli da uživaju u novom ukusu sladoleda Rumenko Smoothie kompanije Frikom, poslasticama brenda Dr Oetker i restorana Dukat, dok je za osveženje bila zadužena Aqua Viva voda i “Blak ‘n’ Easy” kafa. Posebnu pažnju privukao je modni kutak u kojem su neke od svojih najnovijih kreacija izložili poznati domaći modni dizajneri.
Novitete u poslovanju predstavili su Unicef, Allegra krstarenja, Kon Tiki Travel, agencija Big Blue i kompanija Ford koja je gostima predstavila najnoviji model Fiesta.

Clipping

kliping 1

kliping 2

kliping 3

kliping 4

kliping 5

kliping 6

kliping 7

kliping 9

kliping 10

kliping 11

kliping 12

kliping 13

kliping 14

kliping 15

kliping 16

kliping 17

kliping 18

kliping 19

kliping 20

press 1 press 2

 

Komentari (0)

Loading
Jelena Jovičić Color Press Grupa
Tagovi:

Pročitajte još