Užitak ispijanja Coca-Cole, bilo koje Coca-Cole, čini da svaki običan trenutak postane poseban. Kompanija Coca-Cola promovisala je novu globalnu kampanju, čime je ujedno označila i promenu pravca svoje marketing strategije. Po prvi put u svojoj istoriji svi napici koji nose naziv Coca-Cola ujedinjeni su u jednoj, globalnoj kreativnoj kampanji pod sloganom Taste the Feeling, koji će tako nakon sedam godina zameniti Open Happiness.
Kako je poručio Markos De Kinto, generalni marketing direktor kompanije Coca-Cola, kreativna vizija iza slogana Taste the Feeling, vraća sam proizvod u fokus, podsećajući potrošače širom sveta na jedinstveni ukus i osvežavajući užitak koji Coca-Cola kao piće pruža. Takođe, novom kampanjom, kompanija Coca-Cola još jednom ističe svoju posvećenost da potrošačima ponudi širok izbor proizvoda iz Coca-Cola portfolia koji u potpunosti odgovaraju njihovom ukusu, načinu života i ishrani.
- Kampanja Taste the Feeling poručuje da užitak ispijanja bilo kog Coca-Cola napitka predstavlja jednostavno zadovoljstvo koje može učiniti sasvim obične životne trenutke potpuno posebnim. Coca-Cola je piće namenjeno svima, jedan brend sa različitim varijantama koje dele iste vrednosti i vizuelnu ikonografiju. Ljudi žele različite vrste Coca-Cole, ali za koju god da se odluče, uvek žele da bude sjajnog ukusa i da bude osvežavajuća - istakao je de Kinto dodajući da nova kampanja slavi kako Coca-Cola proizvod tako i sam brend.
Nova kampanja lansirana je i na domaćem tržištu istovremeno kada i u celom svetu, čime je pokazan objedinjeni marketinški pristup ka svim tržištima.
- Coca-Cola je oduvek postavljala standarde i stvarala nove trendove, ne samo u pogledu kreativnog izraza, već u čitavom globalnom marketingu, što je još jednom potvrdila i kampanjom Taste the Feeling. Na ovaj način Coca-Cola je takođe pokazala i da je lider i pokretač za celu kategoriju na globalnom tržištu - kazao je Dimitar Andonov, generalni direktor kompanije Coca-Cola za Srbiju, Crnu Goru i Makedoniju.
Istovremeno sa objavljivanjem novog slogana, javnosti je predstavljeno i šest novih reklama na kojima su radile najveće svetske kreativne agencije kao i fotografije koje će pratiti kampanju u medijima i na bilbordima, a za koje su bili zaduženi poznati modni fotografi Gaj Aroš i Naćo Riči. Osim po reklama Coca-Cola je prepoznatljiva i po svom muzičkom potpisu koji nije izostao ni ovoga puta, te će ovu kampanju pratiti numera koju je uradio globalno popularni švedski muzički producent i di-džej zvezda- Avići.
Pročitajte još
Ovde stanuju stihovi: Zavirite u zlatiborsko utočište Ljubivoja Ršumovića
Kuća Ljubivoja Ršumovića na Zlatiboru je simbol pripadanja
21/04/2025
Saznajte višeIdealna praznična poslastica: Seka Aleksić bez ove torte ne može da zamisli Uskrs
Torta Seke Aleksić oduševila, ovaj recept morate isprobati
20/04/2025
Saznajte višeKako se čestita Uskrs: Hristos vaskrse, voskrese ili vaskrese?
Kako se čestita Uskrs?
20/04/2025
Saznajte višeSavršeno ide uz pečenje, gotov za tren oka: Milica Milša ima sjajan recept za uskršnju trpezu
Recept Milice Milše za uskršnji umak
19/04/2025
Saznajte višeŠta sa starom čuvarkućom? Postoji mnoštvo običaja, ali ovo nikako ne radite
Čuvarkuća se čuva cele godine, a kada ofarbate novo jaje ovo nikako ne smete da uradite
19/04/2025
Saznajte više
Komentari (0)