Izložba "Gradske face" održana je u Uličnoj galeriji, pešačkom prolazu između Trga Nikole Pašića i Nušićeve ulice u Beogradu, u cilju upoznavanja građana sa konceptom magazina Liceulice. Braća Sergej i Bane Trifunović, Anđela Jovanović, Ana Mandić, Slaven Došlo i Maja Šuša neke su od javnih ličnosti koje su podržale kampanju agencije Havas Adriatic, osmišljenu u okviru projekta #kampanjanadar.
O tome da Beograđani imaju svest o značaju podrške onima kojima je ona najpotrebnija, svedoči veliki broj predstavnika kulture, medija, poznatih ličnosti i ljubitelja umetnosti koji se okupio na prostoru Ulične galerije.
Ovaj događaj, posvećen prodavcima časopisa Liceulice, koji iz godine u godinu vredno, hrabro i širokog srca osvajaju nove ulice, na kratko je prekinuo aktuelnu postavku izložbom plakata street art estetike. Prisutni su imali priliku da pogledaju neobične radove na kojima se nalaze mnogima već poznata i draga lica čiji pogledi pričaju neispričane priče sa beogradskih ulica, uz rečenicu koja objašnjava šta za njih znači Liceulice. Ovoga puta, njihova lica uvrštena su u modernu ikonografiju grada. Pored izložbe, ideja ovog događaja bila je i druženje sa prodavacima koje je na emotivan način još jednom podsetilo sve prisutne da grad pripada svima.
-Koncept uličnih novina sam prvi put video u Slovačkoj iako u svetu izlazi oko 120 ovakvih magazina. U projekat Liceulice smo ušli puni entuzijazma, nesvesni sa kakvim ćemo se sve poteškoćama susresti i čemu će nas ovo iskustvo sve naučiti. Veoma mi je drago što postoje ljudi koji se nisu predali letargiji koja vlada ovim društvom i koji ne okreću glavu, već malim delima menjaju svet oko sebe. – istakao je Bane Trifunović, glumac i jedan od utemeljivača časopisa Liceulice.
Liceulice je organizacija osnovana 2010. godine od strane potpuno različitih mladih ljudi, okupljenih oko ideje - podrške marginalizovanim grupama, sa ciljem njihove veće ekonomske, kulturne i socijalne uključenosti. Organizacija realizuje praktične programe podrške socijalno ugroženim grupama u društvo. Ipak, njihovu najvidljiviju aktivnost predstavlja upravo ovaj časopis od čije prodaje 50% prihoda ide direktno prodavcu, a koji izlazi jednom u mesec i po dana. Aktivizam, filantropija, ljudska prava, ekologija, socijalno preduzetništvo, samo su neke od tema koje ovaj časopis obrađuje, a koji iz broja u broj dizajnira neko od poznatih dizajnera iz regiona.
Havas Adriatic je advertajzing i medijska agencija, deo francuske komunikacione mreže. Kampanja Liceulice kreirana je u okviru projekta #kampanjanadar u cilju podrške i podizanja svesti o značaju postojanja Licaulice i inkluzije marginalizovanih grupa u društvo uopšte.
Pročitajte još
Novogodišnja dekoracija u domu Tamare Dragičević i Petra Benčine kao iz najlepše bajke
Jelka Tamare Dragičević je prelepo ukrašena
22/12/2024
Saznajte višeSnežna novogodišnja bajka bez jelke! Deca su bili dekorateri Mirkinog prazničnog doma
Dom Mirke Vasiljević i Vujadina Savića je u pravom novogodišnjem ruhu
21/12/2024
Saznajte višeHONOR 200 Smart – saveznik za sve zimske avanture
HONOR 200 Smart – saveznik za sve zimske avanture
20/12/2024
Saznajte višePosne palačinke spremne za 10 minuta: Bez mleka i jaja, a mekane kao duša
Posne palačinke za celu porodicu
20/12/2024
Saznajte višeOdržana gala premijera Diznijeve animacije "Mufasa - Kralj lavova“
Održana gala premijera Diznijeve animacije "Mufasa: Kralj lavova“
19/12/2024
Saznajte više