Izložba "Gradske face" održana je u Uličnoj galeriji, pešačkom prolazu između Trga Nikole Pašića i Nušićeve ulice u Beogradu, u cilju upoznavanja građana sa konceptom magazina Liceulice. Braća Sergej i Bane Trifunović, Anđela Jovanović, Ana Mandić, Slaven Došlo i Maja Šuša neke su od javnih ličnosti koje su podržale kampanju agencije Havas Adriatic, osmišljenu u okviru projekta #kampanjanadar.
O tome da Beograđani imaju svest o značaju podrške onima kojima je ona najpotrebnija, svedoči veliki broj predstavnika kulture, medija, poznatih ličnosti i ljubitelja umetnosti koji se okupio na prostoru Ulične galerije.
Ovaj događaj, posvećen prodavcima časopisa Liceulice, koji iz godine u godinu vredno, hrabro i širokog srca osvajaju nove ulice, na kratko je prekinuo aktuelnu postavku izložbom plakata street art estetike. Prisutni su imali priliku da pogledaju neobične radove na kojima se nalaze mnogima već poznata i draga lica čiji pogledi pričaju neispričane priče sa beogradskih ulica, uz rečenicu koja objašnjava šta za njih znači Liceulice. Ovoga puta, njihova lica uvrštena su u modernu ikonografiju grada. Pored izložbe, ideja ovog događaja bila je i druženje sa prodavacima koje je na emotivan način još jednom podsetilo sve prisutne da grad pripada svima.
-Koncept uličnih novina sam prvi put video u Slovačkoj iako u svetu izlazi oko 120 ovakvih magazina. U projekat Liceulice smo ušli puni entuzijazma, nesvesni sa kakvim ćemo se sve poteškoćama susresti i čemu će nas ovo iskustvo sve naučiti. Veoma mi je drago što postoje ljudi koji se nisu predali letargiji koja vlada ovim društvom i koji ne okreću glavu, već malim delima menjaju svet oko sebe. – istakao je Bane Trifunović, glumac i jedan od utemeljivača časopisa Liceulice.
Liceulice je organizacija osnovana 2010. godine od strane potpuno različitih mladih ljudi, okupljenih oko ideje - podrške marginalizovanim grupama, sa ciljem njihove veće ekonomske, kulturne i socijalne uključenosti. Organizacija realizuje praktične programe podrške socijalno ugroženim grupama u društvo. Ipak, njihovu najvidljiviju aktivnost predstavlja upravo ovaj časopis od čije prodaje 50% prihoda ide direktno prodavcu, a koji izlazi jednom u mesec i po dana. Aktivizam, filantropija, ljudska prava, ekologija, socijalno preduzetništvo, samo su neke od tema koje ovaj časopis obrađuje, a koji iz broja u broj dizajnira neko od poznatih dizajnera iz regiona.
Havas Adriatic je advertajzing i medijska agencija, deo francuske komunikacione mreže. Kampanja Liceulice kreirana je u okviru projekta #kampanjanadar u cilju podrške i podizanja svesti o značaju postojanja Licaulice i inkluzije marginalizovanih grupa u društvo uopšte.
Pročitajte još
Neda Ukraden ima trik za uvijanje sarmi! Ni jedna domaćica se toga nije setila
Trik Nede Ukraden za uvijanje sarmi
21/11/2024
Saznajte višeVinska vizija: Hedonistički preplet ukusa i kultura u Beogradu
Vinska vizija: Hedonistički preplet ukusa i kultura u Beogradu
21/11/2024
Saznajte višeAranđelovdan u domu Živojinovića: Maleni Aleksandar zadužen za sarme FOTO
Sarme Lepe Brene ove godine priprema najslađi kuvar
21/11/2024
Saznajte višeNezaboravno veče glamura: Gala Celebrities Night - Red Carpet
Gala Celebrities Night - Red Carpet
21/11/2024
Saznajte višeDanas je Aranđelovdan, verovanje kaže da jednu stvar nikako ne smete da odbijete
Aranđelovdan, verovanja i običaji
21/11/2024
Saznajte višeSavršena nega - Otkrijte Frosch Zero% za osetljivu kožu! Bez alergena!
Nova Frosch Zero% linija proizvoda
20/11/2024
Saznajte više