Startapovima Balloonera, AddTag i Cactomain dodeljene su novčane nagrade za dalje razvijanje poslovnih ideja u okviru prvog mts startap ubrzanja, programa podrške preduzetničkim timovima koji predviđa ukupan novčani iznos od 20.000 evra. Tročlani žiri ocenio je da rešenja tima Balloonera za jeftinije balonske letove u svemir i istraživanje stratosfere, servis tima Cactomain za pojednostavljeno registrovanje i upravljanje internet domenima, kao i rešenje tima AddTagza lakšu komunikaciju brendova i posetilaca na festivalima i drugim događajima,imaju najviše izgleda da u narednom periodu razviju održive proizvode i ostvare uspeh i na globalnom tržištu.
Balloonera, AddTag i Cactomain su polaznici pete generacije Startap akademije, edukativne platforme za razvoj tehnološkog preduzetništva u organizaciji Startita, koji je ujedno i partner kompanije Telekom Srbija u realizaciji programa mts startap ubrzanje. U beogradskom Startit Centru organizovano je predstavljanje timova pred žirijem, kao i pred grupom domaćih i inostranih investitora koji ulažu u perspektivne startapove.
- Telekom Srbija je danas podržao razvoj tehnološkog preduzetništva prvom, nepovratnom investicijom u proizvode ova tri talentovana tima, u trenutku kada im je podrška najpotrebnija. Predstoji im ozbiljna borba da pridobiju prve korisnike, uspostave održiv poslovni model i ostvare profit. Pored ove novčane nagrade, spremni smo da ih mentorski savetujemo u oblastima naše ekspertize i gde procene da im je potrebno - izjavio je Milan Simić, izvršni direktor Telekoma Srbija za IT i ICT servise.
- Danas smo imali priliku da čujemo pet timova koji su prošli kroz tromesečni program Startap Akademije koju organizuje Startit uz podršku Telekom Srbija. Žiri je odabrao tri najbolja tima koja su dobila grantove kako bi ubrzali svoje biznise i približili se cilju pravljenja kompanija koje na globalnom tržištu nude svoje proizvode. Ovo je peta Startap Akademija, a kompanije koje su nastale ili se razvile kroz ovaj program su do sada privukle više od 2 miliona evra investicija od lokalnih i globalnih investitora - izjavio je Vladimir Trkulja, jedan od osnivača Startita.
Pored Balloonere, AddTaga i Cactomaina, Startap akademiju pohađala su još dvatima -Mir Media Grouprazvija platformu za dizajn i produkciju zvukaza različite video formate, doktim APERusavršava servis za analizu naklonosti posetilaca i brend reputacije na društvenim mrežama.
Pokretanjem mts startap ubrzanja za podršku domaćim IT kompanijama, Telekom Srbija postao je prva korporacija u Srbiji koja je uložila nepovratna sredstva u razvoj startapova u ranoj fazi. Program predviđa da do tri tima ravnopravno podele iznos od 20.000 evra. Kako je oblast IT-a jedna od najperspektivnijih industrijskih grana u Srbiji, Telekom Srbija nastoji da pokretanjem sopstvenih programa i kroz partnersku podršku podstaknerazvoj tehnološkog preduzetništva, a time i celokupnog poslovnog ambijenta u Srbiji.
Više informacija o timovima, učenicima pete Startap Akademije:
Balloonera - Misija Balloonere je pojeftinjenje balonskih letova u svemir i istraživanja stratosfere. Tim je razvio sondu i softver pre svega za meteorološke svrhe, ali se upotrebna vrednost njihovog rešenja time ne iscrpljuje. Meteorološke stranice širom sveta, pa i u Srbiji, trenutno koriste znatno skuplja mada ne i kvalitetnija rešenja.
AddTag - Tim razvija rešenje koje bi trebalo da olakša komunikaciju brendova i posetilaca na festivalima i drugim događajima, kako bi načinili njihove marketinške aktivnosti efektivnijim i interakciju sa posetiocima festivala zanimljivijom. Povezuju offline svet i društvene mreže na kojima prenose atmosferu sa festivala, a to rade kroz RFID tehnologiju, narukvice i boothcamp-ove.
Cactomain – Tim je razvio intuitivnu platformu, registar internet domena kojim rešavaju kompleksnost standardnih i popularnih registara. Za razliku od popularnih globalnih rešenja, na Cactomainu je sve jednostavno i brzo.
APER – Mada se tim okupio kao ekipa inženjera/programera koji su hteli da prave robote, APER je prerastao u startap koji se bavi analizom sentimenata i brend reputacije na društvenim mrežama. Analizom velikog broja komentara na društvenim mrežama (Fejsbuk i Tviter), njihov servis obaveštava marketinške timove o naglašenijim emocijama korisnika određenog brenda koje izdvaja iz mora komentara. Analiza treba da doprinese poboljšanju reputacije brenda i komunikacije sa korisnicima.
Mir Media - Mir Media se bavi dizajnom i produkcijom zvuka za filmove, reklame i ostale video materijale. TailorSound je platforma koja ćeolakšati pružanje usluge dizajna zvuka, do će u budućnosti spojiti profesionalce iz oblasti dizajna zvuka sa onima kojima je to potrebno — rediteljima i producentima filmova, reklama itd.
Pročitajte još
Neda Ukraden ima trik za uvijanje sarmi! Ni jedna domaćica se toga nije setila
Trik Nede Ukraden za uvijanje sarmi
21/11/2024
Saznajte višeVinska vizija: Hedonistički preplet ukusa i kultura u Beogradu
Vinska vizija: Hedonistički preplet ukusa i kultura u Beogradu
21/11/2024
Saznajte višeAranđelovdan u domu Živojinovića: Maleni Aleksandar zadužen za sarme FOTO
Sarme Lepe Brene ove godine priprema najslađi kuvar
21/11/2024
Saznajte višeNezaboravno veče glamura: Gala Celebrities Night - Red Carpet
Gala Celebrities Night - Red Carpet
21/11/2024
Saznajte višeDanas je Aranđelovdan, verovanje kaže da jednu stvar nikako ne smete da odbijete
Aranđelovdan, verovanja i običaji
21/11/2024
Saznajte višeSavršena nega - Otkrijte Frosch Zero% za osetljivu kožu! Bez alergena!
Nova Frosch Zero% linija proizvoda
20/11/2024
Saznajte više
Komentari (0)