Lacoste otvorio radnju u TC Ušće!

Lacoste otvorio radnju u TC Ušće!

Autor: | 24/03/2017

0

U čast renoviranja svoje radnje u TC Ušće, brend Lacoste pozvao je prijatelje i poslovne partnere da vide novi, moderni enterijer radnje, kao i da uživaju u poslednjoj Lacoste kolekciji za proleće/leto 2017. Sve zvanice dočekao je glumac Dragan Vujić Vujke, koji je kroz lik Rene Lacosta predstavio prisutnima zanimljivu istoriju brenda.

Aleksandar Radojičić, Bojan Perić, Marina Kotevski, Snežana Dakić, Danijela Buzurović, Nenad Radujević, Ivon Jafali, samo su neke od zvanica koje su došle da čuju i vide zanimljivu priču "Krokodila".

A njegova priča ne bi stigla do Srbije da nije kompanije N Sport koja je generalni distributer Lacoste brenda za Srbiju.

- Stajling predstavlja odraz nečije ličnosti i načina života i iz tog razloga N Sport pruža otpor konvencionalnosti i skreće pažnju na različitost i jedinstvenost svake osobe. Sport, lajfstajl, elegancija, moda i urbani duh su parametri kojima se kompanija vodi pri odabiru ponude za kupca, a Lacoste je oličenje svega toga. N Sport i Lacoste su mesto gde se individualnost, kvalitet, modni trendovi i udobnost stavljaju na prvo mesto - rekao je gospodin Dalibor Šarić, generalni menadžer kompanije N Sport.

Iza brenda Lacoste stoji jedan od čuvenih Francuskih tenisera, Rene Lacoste, za koga se smatra da je rodonačelnik stila poznatog kao - sportska elegancija. Odeću je stvarao iz sopstevene potrebe, da bi dobio veću slobodu kretanja i više udobnosti tokom svojih mečeva. Tako je rođena zvezda - lagana, vazdušasta, bela majica sa kratkim rukavima i rebrastim okovratnikom – čuvena Lacoste polo majica!

Godine 1933. Rene Lacoste je zajedno sa Andreom Žilijerom, vlasnikom i predsednikom tadašnje najveće trikotažne kompanije, osnovao firmu La Societe Chemise Lacoste, koja je proizvela do tada neviđene polo majice, koje je na teniskim terenima nosio sam Lacoste. Lacoste je bio poznat i po nadimku "Korkodil" koji je dobio kao rezultat opklade u kojoj mu je predsednik Francuskog teniskog saveza obećao torbu od krokodilske kože ukoliko pobedi u meču koji je bio jako važan za njihov tim. Pobedio je, a američka štampa mu je dodelila nadimak The Crocodile koji je ubrzo prihvatila i publika.

Kada je došlo vreme da se smisli logo za novonastali brend, krokodil je bio prirodan izbor. Simbolika je bila više nego očigledna: strpljenje i snaga. Krokodil je veran prikaz brenda koji se fokusira na dugovečnost, dosledan stil i bezkompromisnu posvećenost kvalitetu. Krokodila je nacrtao Reneov prijatelj Robert George, a Rene Lacoste ga je nosio izvezenog na džepu tokom mečeva. Ovo je prvi put da je ime brenda bilo vidljivo sa spoljne strane na nekom odevnom predmetu.

Kvalitet je uvek bio primarni fokus brenda Lacoste. Izabran je najjači i najkvalitetniji pamuk sa dugim vlaknima koja omogućuju minimalno tretiranje. Upravo to su karaktristikekoje Lacoste polo majici daju izuzetnu udobnost i mekoću. Da bi se dobila dosledno bezprekorna struktura, svaka majica je napravljena od jedne serije pamuka koji se plete u čuvenom Lacoste petit pique tkanju. Petit pique je vrsta tkanja koje podseća na mrežu i ima strukturu saća kaja omogućava pravi komfor i nudi prozračnost i osećaj blagostanja prilikom nošenja.

Kada se radi o bojenju, primenjuju se isti standardi i kvalitet. Bojene tkanine prolaze rigorozna testiranja kako bi se osiguralo da će izdržati pranja, izbeljivanje i svetlost, a proces bojenja može da traje i do 13 sati! Svi delovi Lacoste polo majice se boje u istom bubnju da bi se eliminisale eventualne razlike u tonu.

Pažnja posvećena detaljima definiše stil i kvalitet. Tako su dugmad od sedefa poslednji korak u procesu proizvodnje. Ona su pažljivo pozicionirana rukom pre nego što su prišivena i daju finalni dodir savršenstvu.

Do 1950 god. Lacoste polo majica je bila dostupna samo u jednoj boji: klasična tenis bela. Danas, ona dolazi u gotovo svim nijansama, a ovaj vrhunski izbor boja je jedna od ključnih karakteristika brenda.

U ovom trenutku postoji 90 varijacija Lacoste polo majice, sa stilovima za muškarce, žene i decu, u širokom izboru materijala i različitog tkanja. Pored prepoznatljive polo majice, Lacoste danas može da vam ponudi i sve ostale odevne predmete koji ce vaš lični stil učiniti prepoznatljivim i šik. Ova raznolikost je izraz jednog posebnog duha i stila.

Lacoste je elegantan, autentičan i vanvremenski!

O kompaniji:

Kompanija N Sport sa više od 400 zaposlenih i preko 60 prodajnih objekata u Srbiji i Bosni i Hercegovini vrši distribuciju i prodaju renomiranih svetskih sportskih i modnih brendova, prepoznatljivih po svom kvalitetu, dizajnu i funkcionalnosti.

U prodajnim objektima N SPORT i N FASHION kompanija nudi renomirane svetske brendove kao što su: Puma, Sergio Tacchini, Russell Athletic, Adidas, Nike, Converse, Northland, Tommy Hilfiger, Guess, Armani Jeans, Baldinini, Ugg, Staff Jeans, No Excess i mnoge druge.

Vizija kompanije je da bude tržišni lider u postavljanju trendova, podsticanju inovacije i individualnosti. Kompanija se zalaže za isticanje sopstvene jedinstvenosti i stvaranja ambijenta u kom će svako prepoznati deo sebe.

Komentari (0)

Loading
story.rs/NP promo
Tagovi: lacoste N sport

Pročitajte još

Najnovije vesti