Tuborg, Studentski centar i Pijanista ujedinili snage u promociji odgovorne konzumacije alkohola
Beograd je dobio još jedno umetničko delo koje, ne samo da ulepšava grad, već i šalje vrlo bitnu i društveno odgovornu poruku – na zidu Studentskog centra, popularni umetnik Andrej Josifovski, poznatiji pod pseudonimom Pijanista, na sebi svojstven način predstavio je odgovornu konzumaciju alkohola, jedno od načela koje promoviše kompanija Carlsberg Srbija, sa svojim brendom Tuborg.
Novi beogradski mural na kom je istaknuta poruka „KAD ME VOZI NE VOZIM“, deo je kampanje o odgovornoj konzumaciji alkohola koju kompanija Carlsberg Srbija godinama sprovodi sa svojim brendovima i u saradnji sa brojnim organizacijama, udruženjima i partnerima.
- Velika mi je čast, ali i odgovornost, što velike kompanije poput Carlsberga sve više prepoznaju moje stvaralaštvo kao način da ozbiljne poruke prenesu na okruženje u kojem živimo. Ova kampanja je izuzetno važna za društvo, a pravo mesto za oslikavanje murala je upravo tu gde živi najveći broj mladih ljudi - istakao je Josifovski.
Pogled sa auto-puta na zid zgrade u Studentskom gradu još jedna je opomena da je izmenjena svest opasna po sve učesnike u saobraćaju.
Soultime media
- Cilj saradnje sa Studentskim centrom i autorom murala, jeste da dopremo do ciljne grupe koja je ključna za razumevanje posledica prekomerne konzumacije alkohola i vožnje u pijanom stanju, a to su mladi ljudi koji tek stupaju u životno doba gde se susreću sa alkoholnim proizvodima u različitim prilikama. Nadamo se da će jedna ovako vidljiva poruka biti svakodnevni podsetnik na odgovorno ponašanje, kako prema sebi tako i prema drugima - izjavila je Jovana Vještica, Menadžer komunikacija Carlsberg Srbije.
Kompanija Carlsberg Srbija, godinama unazad radi na ostvarivanju ciljeva globalne Carlsbergove strategije održivosti „Zajedno ka nuli“, koja obuhvata četiri strateške oblasti, među kojima je Nula neodgovorne konzumacije alkohola. Promocijom bezalkoholnih piva iz svog asortimana, ali i nizom drugih aktivnosti, kompanija će nastaviti da propagira odgovornu konzumaciju alkohola i brigu za zdravlje i živote ljudi, naročito u saobraćaju.
POGLEDAJTE KAKO JE IZGLEDALA REALIZACIJA OSLIKAVANJA MURALA
Slične Vesti
Legendarni golman Dejvid Džejms posetom Beogradu najavio aktivaciju “Carlsberg te vodi u Liverpul!”
Kompanija Carlsberg Srbija s ponosom ističe višedecenijsko partnerstvo brenda Carlsberg sa fudbalskim klubom Liverpul
17/09/2024
Saznajte višePročitajte još
Novi parfem Club de Nuit BLING brenda Armaf svečano je predstavljen na ekskluzivnom događaju koji je okupio veliki broj poznatih ličnosti, influensera iz regiona i sveta, kao i medija
19/12/2025
Saznajte višeDeseti Teen Talk: Poraz ne definiše ko ste - već način na koji iz njega izađete
Deseti Teen Talk: Poraz ne definiše ko ste - već način na koji iz njega izađete
18/12/2025
Saznajte višeRoland Nemet govori o tome koliko je važno da živimo u skladu sa zakonima prirode
Roland Nemet govori o tome koliko je važno da živimo u skladu sa zakonima prirode
18/12/2025
Saznajte višeOve "otrovne strele“ danas izbacite iz spavaće sobe, ogledalo odmah
Feng šui saveti za spavaću sobu koje ćete odmah primeniti
14/12/2025
Saznajte više
Komentari (0)