Brend Frosch izabran je za najpouzdaniji brend kada je reč o kategoriji sredstava za čiščenje domaćinstva u Nemačkoj. Ekološki brend porodične kompanije Werner i Merz iz Majnca zauzeo je ubedljivo prvo mesto na listi brendova kojima se najviše veruje na tržištu Nemačke.
U istraživanju u kome je učestvovalo 4.000 ispitanika uglednog i izuzetno čitanog porodičnog magazina Reader’s Digest od 143 brenda Frosch je zauzeo ubedljivo prvo mesto. Ispitanici su sami navodili ime brenda kome najviše veruju. Statistika kaže da bi čak 37 odsto ispitanika preporučili Frosch ljudima u svom okruženju, a od svih ispitanih 73 odsto smatra da proizvodi Frosch ulivaju poverenje i da su jasna asocijacija za pouzdanost. Prvi sledeći brend osvojio je 12 odsto glasova ispitanika, koje je realizovano u sedam kategorija, a Frosch je na prvom mestu na osnovu kvaliteta proizvoda i usluga.
„U ovom vremenu kada je kriza svuda oko nas, na mnogim poljima, naš brend je reči ,,poverenje“ dao potpuno novo značenje. Uspeli smo da nađemo balans između onoga što radimo na građenju ugleda i onoga što radimo da bismo pomogli ljudima“ rekao je direktor Frosch-a ……. Prepoznatljivošću ovog brenda u svetu sredstava za čišćenje pokućstva, dodaje se i da je bezbedan za životnu okolinu, brine o vodama koje su zagađene upotrebom hemikalija, a najviše o kvalitetu.
Pročitajte još
Neda Ukraden ima trik za uvijanje sarmi! Ni jedna domaćica se toga nije setila
Trik Nede Ukraden za uvijanje sarmi
21/11/2024
Saznajte višeVinska vizija: Hedonistički preplet ukusa i kultura u Beogradu
Vinska vizija: Hedonistički preplet ukusa i kultura u Beogradu
21/11/2024
Saznajte višeAranđelovdan u domu Živojinovića: Maleni Aleksandar zadužen za sarme FOTO
Sarme Lepe Brene ove godine priprema najslađi kuvar
21/11/2024
Saznajte višeNezaboravno veče glamura: Gala Celebrities Night - Red Carpet
Gala Celebrities Night - Red Carpet
21/11/2024
Saznajte višeDanas je Aranđelovdan, verovanje kaže da jednu stvar nikako ne smete da odbijete
Aranđelovdan, verovanja i običaji
21/11/2024
Saznajte više
Komentari (0)