Lady B osvaja region: ekskluzivni brend od sada i na makedonskom tržištu

Lady B osvaja region: ekskluzivni brend od sada i na makedonskom tržištu

Autor: | 18/11/2023

0

Kada je Lepa Brena u pitanju, ni nebo nije granica. Jedna od najvećih zvezda koje su ovi prostori ikad imali već decenijama ruši sve barijere, i to ne samo zahvaljujući jedinstvenoj pojavi i muzici.

Sve što dotakne pretvara u zlato, postavljajući nove standarde, a isti tempo uhvatio je i brend “Lady B” koji je porodica Živojinović zajedničkim snagama lansirala prošle godine.

Promo

 

Idejni tvorci kompanije, folk diva i njen suprug, legendarni teniser Slobodan Boba Živojinović, nedavno su predstavili novu kolekciju za proleće / leto 2024. na glamuroznoj reviji u Beogradu, pomerajući granice koje smo pomenuli na početku priče, a sada osvajaju i regionalna tržišta.

Promo

 

Prva stanica posle Srbije je susedna Makedonija. Lepa Brena juče je održala izuzetno posećenu pres-konferenciju u Skoplju i obišla ekskluzivni prostor u "Cosmo" parfimeriji gde će se prodavati proizvodi sa potpisom brenda. Interesovanje je bilo ogromno, što dokazuje i broj okupljenih medija.

- Drago nam je što u Makedoniji ima toliko zainteresovanih, to je zaista velika stvar za našu kompaniju. Osvajamo region, širimo se, “Lady B” polako postaje svetski brend – kaže Boba Živojinović i ističe da su jedinstveni proizvodi vrhunskog kvaliteta rađeni u inostranstvu po najvišim standardima.

Promo

 

- Kao neko ko je proveo skoro ceo životni vek pod reflektorima, pevajući i plešući u odevnim komadima koje su mi tu pokretnost i udobnost omogućavali, veoma mi je važno da uvek imam dobre i kvalitetne čarape koje će tu dinamiku pokreta na sceni izdržati. Pored toga, kao i svakoj ženi bitno mi je da čarapa bude lepa, mekana i prijatna na dodir. Posle mnogobrojnih koncerata, javnih dešavanja, poslovnih obaveza koje imam mimo nastupa i svih ostalih aktivnosti koje prate dinamičan život osobe kao sto sam ja, rešila sam da napravim nešto o čemu sam godinama maštala i počela da realizujem u proteklih nekoliko godina. Nešto na čemu sam vredno radila sa svojim timom, temeljno birala, pazila na svaki detalj tokom stvaranja, a to je “Lady B”. Želela sam da napravim čarape u kojima će se svaka žena osećati udobno, zaštićeno i lepo – ovim rečima popularna pevačica opisala je svoj brend i ono što predstavlja.

Promo

 

Nova linija, “Lady B Innovation”, koju je porodica Živojinović prošle nedelje promovisala, sastoji se iz tri kolekcije: “FIR”, “Magic” i “Fly”.

“Magic” linija ima moć da nas vrati u mladost, a u sebi ima nanočestice zlata i hijaluronske kiseline. Druga kolekcija „Fly”, kao što joj sam naziv kaže, namenjena je stjuardesama, a pogodna je i za sve vrste putovanja jer ima masažere na stopalima. Samim tim preporučuje se ženama koje dugo stoje na nogama.

Promo

 

Za treću kolekciju, „FIR”, vlada najveće interesovanje, a od nje kompanija i najviše očekuje u narednoj sezoni. Istraživanje koje je sprovela doktorka Ana Gifing na petnaestak žena pokazalo je da su u obimu gubile 10 do 12 centimetara, i do 2,6 kilograma masnih naslaga. “FIR” čarape dolaze u pakovanju sa kremom.

„Lady B” je predstavio i „Pushup” i „Beach” kolekciju, kao i „Midnight X Collection”, modne kreatorke Ive Nakić, koja naglašava senzualnost i zavodljivost. Kolekcija „Elegance” namenjena je damama sa izraženim oblinama, a tu su i termal-hulahopke za hladne zimske dane.

Za više informacija posetite sajt brenda i Instagram-stranicu ladyb.world

Promo

 

Komentari (0)

Loading
hellomagazin.rs Promo