Podrška punim srcem, misija koja je moguća

Podrška punim srcem, misija koja je moguća

Autor: | 15/03/2024

0

Podrška punim srcem

Mlade talente trebalo bi smatrati pogonskim gorivom svake države. Njihovo znanje, kreativnost i umeće temelj su sigurne budućnosti, ali nekad im je teško da se istaknu u društvu.
Razloga za sputanost je mnogo, nažalost, često zbog toga njihovi dometi ostaju nevidljivi.

Promo Najlepše želje

 

Šta učiniti da se situacija promeni, kako prevazići barijere, koji vid podrške je najpotrebniji?

Misija nije nemoguća. U to nas uverava slatka riznica koju svi znamo kao Najlepše želje.

Promo Najlepše želje

 

Domaći brend, koji već decenijama ispunjava naše dane neodoljivim ukusom prave čokolade, pokrenuo je
inicijativu Podrška punim srcem i podržao Fondaciju 1% novčanom donacijom.

Ovo je prvi korak ka građenju zajednice koja brine o budućnosti mladih generacija, pružajući podršku talentima u oblasti nauke, umetnosti i inovacija.

Promo Najlepše želje

 

Podrška je uvek dobrodošla, posebno kada smo na početku puta i smatramo da će ono što radimo doprineti ne samo nama, već i društvu u celini.

Promo Najlepše želje

 

Kada osetimo vetar u leđa, posvetićemo se ostvarivanju svojih snova i onome što volimo punim srcem, bilo da je reč o muzici, nekom pronalasku koji bi sutra mogao da promeni svet ili rešavanju zagonetke koja vekovima muči čovečanstvo.

Možda se među tim mladim ljudima krije neki novi Tesla, Ajnštajn, Pupin, Marija Kiri, Mocart ili Stiv Džobs?

Promo Najlepše želje

 

“Sve što radiš radi punim srcem”, glasi slogan inicijative. I podrška koju pruža brend “Najlepše želje”  baš je takva – punim srcem. Sprovodi se kroz novčanu donaciju i promociju Fondacije 1%, kao i pozivom ostalima da se priključe akciji.

Pomenimo da u misiji već učestvuje veliki broj influensera i glumica koje su zaštitna lica brenda.

Promo Najlepše želje

 

Osim podrške mladim talentima, brend se nada da će kroz ovu inicijativu među potrošačima osvestiti važnost teme i da će njihov primer slediti i drugi veliki brendovi, jer je od višestruke koristi za buduća pokolenja.

U svakom slučaju, ne zaboravite – sve što radite, radite punim srcem!

Komentari (0)

Loading
hellomagazin.rs Promo Najlepše želje

Pročitajte još

Najnovije vesti