“Hello!” vam daruje vredan i prelep poklon, koji će učiniti da ovog leta budete kraljica plaže!
Leto nam polako, ali sigurno kuca na vrata. Bez obzira da li ste ove godine odlučili da putujete put egzotičnih destinacija ili da ostanete u svom gradu i uživate na bazenu, novi kupaći kostim i te kako je "must have".
Milica Opačić i Nikolina Jungić čine tim MO Swimwear i za predstojeće leto 2020 pripremile su kolekciju kupaćih kostima za sva vremena, koju su nazvale ''Once Upon a Time in Hollywood.
MO Swimwear se od samog početka izdvojio svojim kvalitetom krojeva i materijala. U skladu sa svetskim modnim trendovima, gde se sve više dizajnera okreće prirodnim i održivim materijalima, zbog očuvanja životne sredine, MO Swimwear kolekcija za sezonu leto 2020 je urađena je od trenutno najkvalitetnijih materijala za kupaće kostime na tržištu. U pitanju poslednja generacija recikliranih materijala koji najmanje škode prirodi.
- Korišćenje održivih materijala za nas nije samo trend. Nama je iskrena želja da bar malim delom probudimo svest kod nasih klijenata, o bitnosti i pogodnostima korišćenja i nošenja odrzivih materijala. Na kraju dana je sve stvar odluke, zašto da zagađujemo našu divnu planetu Zemlju ako možemo da napravimo razliku. Za ovu kolekciju, italijanska Vita je materijal koji smo najviše koristile. To je reciklirani najlon koji probleme otpada pretvara u modna rešenja. Može beskonaćno da se reciklira i značajno doprinosi klimatskim promenama.Ovaj materijal je dvostruko otporniji na hlor, sunce, so i kreme za sunčanje a samim tim ima i duži vek trajanja. Naša pakovanja takođe ne škode prirodi napravljena su od bambus papira - naglasila je Nikolina.
Milica i Nikolina su početkom godine boravile su u Los Anđelesu, kako bi napravile editorijal za ovu kolekciju i za ovu priliku angažovale su američkog fotografa Sama Damsheka, stilistkinju Viktoriju Mouru i manekenku Julianu Herz, koja je i lice njihove najnovije kampanje ‘’Once Upon A Time In Hollywood’’.
- U trendu su cvetni dezen za koji smo i mi uradile autentičan dizajn, a posebno smo ponosne na dizajn za animal print. Pored toga, koristile smo tekstualne - rebraste materijale kao i glamuroznu svetlucavu likru. Pokrili smo i u dizajnu i krojevima najaktuelnije trendove kao što su mali crni bikini, zatim kostim na jedno rame, visok struk, braon svetlucave tonove, svetle narandžaste tonove. Inspiracija ove godine je Holivud gde je i snimana naša kampanja, pa smo se odlučile da imena kupaćih budu opisna - La Bomba, Carina, Belezza, Lola, Amante - otkrila je Milica.
Na pitanje, kojim ženama su Milica i Nikolina namenile najnoviju kolekciju, odgovor je kratak:
- Ženama koje se dobro osećaju u svojoj koži, uvek su ono što jesu i imaju hrabrosti da pokažu malo kože.
Hello! vam poklanja jedan prelep bikini!
Lajkujte našu Fejsbuk stranicu, i u komentarima napišite zašto bi baš vi trebalo da osvojite ovaj sjajan kupaći kostim!
Izvlačenje dobitnika je u ponedeljak 22. juna!
Pročitajte još
Neda Ukraden ima trik za uvijanje sarmi! Ni jedna domaćica se toga nije setila
Trik Nede Ukraden za uvijanje sarmi
21/11/2024
Saznajte višeVinska vizija: Hedonistički preplet ukusa i kultura u Beogradu
Vinska vizija: Hedonistički preplet ukusa i kultura u Beogradu
21/11/2024
Saznajte višeAranđelovdan u domu Živojinovića: Maleni Aleksandar zadužen za sarme FOTO
Sarme Lepe Brene ove godine priprema najslađi kuvar
21/11/2024
Saznajte višeNezaboravno veče glamura: Gala Celebrities Night - Red Carpet
Gala Celebrities Night - Red Carpet
21/11/2024
Saznajte višeDanas je Aranđelovdan, verovanje kaže da jednu stvar nikako ne smete da odbijete
Aranđelovdan, verovanja i običaji
21/11/2024
Saznajte višeSavršena nega - Otkrijte Frosch Zero% za osetljivu kožu! Bez alergena!
Nova Frosch Zero% linija proizvoda
20/11/2024
Saznajte više
Komentari (0)