Pre pedeset godina, 1974. godine, Perutnina Ptuj je na tržište lansirala pileću kobasicu Poli, potpunu inovaciju u prehrambenoj industriji tog vremena. Od tada do danas Poli ostaje veran najvišim standardima kvaliteta i originalnoj recepturi, sprovođenju strateških pravaca razvoja i prepoznatljivom identitetu brenda, koji se ogleda na svakom koraku njegovog delovanja. Jubilarnih 50 svečano je obeleženo i u Beogradu, u prisustvu predstavnika kompanije i medija.

Promo
„Mogli bismo reći da je naša Poli sudeći po godinama dama srednjih godina, no s obzirom na njenu trenutnu aktivnost i u skladu s vrednostima koje živi... zapravo je... mladolika gospođica koja praktično još uvek ima čitav život pred sobom. Spoj tradicije i ulaganja u održavanje dugoročnog poverenja poslovnih partnera i potrošača, u inovacije proizvoda kao odgovor na potrebe današnjeg načina života i prehrambenih navika, te ulaganja u marketing i prodaju - sve su to faktori koji doprinose činjenici da je već pet decenija Poli jedan od kultnih brendova u regionu“, istakao je magistar David Visenjak, direktor prodaje i marketinga za Perutnina Ptuj grupu.

Promo
Poli oduševljava svoje fanove u više od 20 zemalja širom sveta, što potvrđuje i njegovu globalnu popularnost. Snaga brenda ogleda se u prodajnim rezultatima i novoj strategiji koju je Perutnina Ptuj počela da primenjuje od 2016. godine, tako da kompanija može da se pohvali da je u 2023. prodaja svih kategorija marke Poli porasla na blizu 50 miliona evra.
Posebno mesto u razvojnoj strategiji grupe zauzima Srbija u kojoj je Perutnina Ptuj lider u proizvodnji pilećeg mesa. Najsavremeniji procesi kojima garantujemo apsolutnu sledljivost svih faza proizvodnje počinju, odvijaju se i završavaju u Srbiji.

Promo
„Ponosni smo na pet decenija dugo poverenje koje nam potrošači u Srbiji poklanjaju. Za nas je privilegija i čast da, kao tržišni lider kroz brend POLI, konstantno pomeramo granice industrije i budemo pokretač inovacija u proizvodnom i kreativnom smislu. Kvalitet je imperativ, dok je doslednost neophodna, a to je osnov našeg poslovanja i uspeha brenda POLI. Dok nastavljamo zajednički put, osvrćemo se na to da je naš rezultat proizvod jedinstvenog truda, deljene vizije i sinergije svakog člana našeg tima, odličnih odnosa sa poslovnim partnerima, kao i velike podrške institucija. Ne postoje granice za ono što možemo postići dok smo zajedno“, istakao je direktor Perutnine Ptuj – Topiko Oleksii Uteshev na konferenciji za medije povodom pet decenija našeg omiljenog Polija.

Promo
Pročitajte još
Kad se spoje sirova emocija i pop glamur: Sara Jo i Biba u nezaboravnom duetu!
Pesma i spot Nikad dosta, Sara Jo i Biba
27/04/2025
Saznajte višeBrzi doručak Kristine Radenković topi kilograme i ubrzava metabolizam, a sprema se za 5 minuta
Recept Kristine Radenković za brzi doručak je ukusna kombinacija sastojaka
27/04/2025
Saznajte višeOdržana 11. Pro-femina, konferencija magazina Lepota i zdravlje
U organizaciji magazina Lepota i zdravlje, u četvrtak 24. aprila, u Palati umetnosti Madlena u Beogradu, održana je 11. konferencija Pro-femina
25/04/2025
Saznajte višePita sa makom Suzane Mančić bolja od svake štrudle, dok se peče osvaja mirisom
Recept za pitu sa makom Suzane Mančić ne može biti lakši
25/04/2025
Saznajte višeProlećni sadržaj na društvenim mrežama: Kako Galaxy S25 donosi osveženje vašim objavama
Samsung Galaxy S25 Ultra je telefon koji će vaše ideje pretočiti u savršen sadržaj
25/04/2025
Saznajte višeU selu lepše nema! Rada Manojlović uredila rodnu kuću, za ovu prostoriju dala bogatstvo
Rodna kuća Rade Manojlović u selu Četereže je njen dom
24/04/2025
Saznajte više
Komentari (0)