Coca-Cola svoj doprinos nauci i podizanju svesti o značaju reciklaže ove godine daje kroz interaktivnu postavku „Coca-Cola Reshape“ koju možete da posetite na 13. Festivalu nauke na Beogradskom sajmu od 05. do 08. decembra.
Pod sloganom „Razotkrivanje“, trinaesti po redu Festival nauke na Beogradskom sajmu, otvoren je u četvrtak 5. decembra, a veliku pažnju posetilaca privukla je interaktivna postavka „Coca-Cola Reshape“ inspirisana misijom Apolo 11, koja je pre 50 godina prvi put sletela na Mesec.
Svi posetioci koji do nedelje, 8.decembra posete štand „Coca-Cola Reshape“ u Hali 3 Beogradskog sajma, imaće priliku da dožive jedinstvenu i nezaboravnu avanturu, istraže planete i galaksije iz verne replike komandnog modula svemirskog broda Apolo 11. Centralno mesto zauzima impresivna 8 metara visoka lansirna rampa poznata kao 39A, kao i izložba pod nazivom „Uvek recikliraj“ koja ovoj svemirskoj priči daje edukativni karakter kada je reč o podizanju svesti o očuvanju naše planete. Naime, nakon što se osveže omiljenim pićem, posetioci svoju Coca-Cola limenku mogu odmah i da recikliraju na licu mesta - u kapsuli šatla Apola 11, ili na lansirnoj stanici, te na taj način daju svoj doprinos očuvanju životne sredine i povećanju svesti o recikliranju.
Posetioce festivala je posebno zaintrigirala činjenica da se aluminijum od koga se prave limenke Coca-Cole može reciklirati bezbroj puta, i da je svaka limenka Coca-Cole već sada napravljena od 15 - 25% recikliranog aluminijuma, ali i da se od istog materijala mogu praviti svemirski brodovi, poput Apola 11. Posebna atrakcija postavke „Coca-Cola Reshape“ su jedinstvene limenke Coca-Cole, izrađene delimično od recikliranog aluminijuma koji dolazi pravo iz svemira, a koje su posvećene srpskim inženjerima Milojku Vučeliću, Davidu Vujiću, Slavoljubu Vujiću, Milisavu Šurbatoviću, Danilu Bojiću, Petru Gajiću i Pavlu Dujiću. Sedmorica naučnika našeg porekla, poznatih i kao „Srpskih Apolo 7“, dali su nemerljiv doprinos uspehu misije Apolo 11.
,,Partnerstvo Festivala nauke i Coca-Cole pružiće prvenstveno mladim ljudima iskustvo istraživanja svemira kroz podizanje svesti o stalnoj potrebi recikliranja i čuvanja životne sredine. Kroz postavku “Coca-Cola Reshape” želimo ne samo da zabavimo već i da edukujemo ljude o korišćenju aluminijuma i značaju reciklaže ambalažnog otpada za životnu sredinu. Zbog toga ulažemo u to da sva naša pakovanja do 2025. postanu reciklabilna. Pored toga, do 2030. godine naš cilj je da pomognemo skupljanje i recikliranje svih količina flaša i limenki koje prodamo na tržištu’’, izjavila je Milica Vukojičić, Coca-Cola Srbija.
Da je svet bez bez otpada moguć uverili su se svi koji su posetili postavku Coca-Cola Reshape na 13. Festivalu nauke. Sledeći viziju budućnosti o svetu bez otpada, kompanija je postavila sebi ambiciozan cilj, koji planiraju da ostvare, između ostalog, edukujući i partnere i potrošače o značaju reciklaže.
Pročitajte još
Novogodišnja dekoracija u domu Tamare Dragičević i Petra Benčine kao iz najlepše bajke
Jelka Tamare Dragičević je prelepo ukrašena
22/12/2024
Saznajte višeSnežna novogodišnja bajka bez jelke! Deca su bili dekorateri Mirkinog prazničnog doma
Dom Mirke Vasiljević i Vujadina Savića je u pravom novogodišnjem ruhu
21/12/2024
Saznajte višeHONOR 200 Smart – saveznik za sve zimske avanture
HONOR 200 Smart – saveznik za sve zimske avanture
20/12/2024
Saznajte višePosne palačinke spremne za 10 minuta: Bez mleka i jaja, a mekane kao duša
Posne palačinke za celu porodicu
20/12/2024
Saznajte višeOdržana gala premijera Diznijeve animacije "Mufasa - Kralj lavova“
Održana gala premijera Diznijeve animacije "Mufasa: Kralj lavova“
19/12/2024
Saznajte više