Coca-Cola svoj doprinos nauci i podizanju svesti o značaju reciklaže ove godine daje kroz interaktivnu postavku „Coca-Cola Reshape“ koju možete da posetite na 13. Festivalu nauke na Beogradskom sajmu od 05. do 08. decembra.
Pod sloganom „Razotkrivanje“, trinaesti po redu Festival nauke na Beogradskom sajmu, otvoren je u četvrtak 5. decembra, a veliku pažnju posetilaca privukla je interaktivna postavka „Coca-Cola Reshape“ inspirisana misijom Apolo 11, koja je pre 50 godina prvi put sletela na Mesec.
Svi posetioci koji do nedelje, 8.decembra posete štand „Coca-Cola Reshape“ u Hali 3 Beogradskog sajma, imaće priliku da dožive jedinstvenu i nezaboravnu avanturu, istraže planete i galaksije iz verne replike komandnog modula svemirskog broda Apolo 11. Centralno mesto zauzima impresivna 8 metara visoka lansirna rampa poznata kao 39A, kao i izložba pod nazivom „Uvek recikliraj“ koja ovoj svemirskoj priči daje edukativni karakter kada je reč o podizanju svesti o očuvanju naše planete. Naime, nakon što se osveže omiljenim pićem, posetioci svoju Coca-Cola limenku mogu odmah i da recikliraju na licu mesta - u kapsuli šatla Apola 11, ili na lansirnoj stanici, te na taj način daju svoj doprinos očuvanju životne sredine i povećanju svesti o recikliranju.
Posetioce festivala je posebno zaintrigirala činjenica da se aluminijum od koga se prave limenke Coca-Cole može reciklirati bezbroj puta, i da je svaka limenka Coca-Cole već sada napravljena od 15 - 25% recikliranog aluminijuma, ali i da se od istog materijala mogu praviti svemirski brodovi, poput Apola 11. Posebna atrakcija postavke „Coca-Cola Reshape“ su jedinstvene limenke Coca-Cole, izrađene delimično od recikliranog aluminijuma koji dolazi pravo iz svemira, a koje su posvećene srpskim inženjerima Milojku Vučeliću, Davidu Vujiću, Slavoljubu Vujiću, Milisavu Šurbatoviću, Danilu Bojiću, Petru Gajiću i Pavlu Dujiću. Sedmorica naučnika našeg porekla, poznatih i kao „Srpskih Apolo 7“, dali su nemerljiv doprinos uspehu misije Apolo 11.
,,Partnerstvo Festivala nauke i Coca-Cole pružiće prvenstveno mladim ljudima iskustvo istraživanja svemira kroz podizanje svesti o stalnoj potrebi recikliranja i čuvanja životne sredine. Kroz postavku “Coca-Cola Reshape” želimo ne samo da zabavimo već i da edukujemo ljude o korišćenju aluminijuma i značaju reciklaže ambalažnog otpada za životnu sredinu. Zbog toga ulažemo u to da sva naša pakovanja do 2025. postanu reciklabilna. Pored toga, do 2030. godine naš cilj je da pomognemo skupljanje i recikliranje svih količina flaša i limenki koje prodamo na tržištu’’, izjavila je Milica Vukojičić, Coca-Cola Srbija.
Da je svet bez bez otpada moguć uverili su se svi koji su posetili postavku Coca-Cola Reshape na 13. Festivalu nauke. Sledeći viziju budućnosti o svetu bez otpada, kompanija je postavila sebi ambiciozan cilj, koji planiraju da ostvare, između ostalog, edukujući i partnere i potrošače o značaju reciklaže.
Pročitajte još
Gorica Popović veštim rukama održava celu vikendicu: Nema lepše kuće na Srebrnom jezeru
Vikendica Gorice Popović je kao iz bajke
08/04/2025
Saznajte višeDanas su Blagovesti: Ovaj cvet obavezno unesite u kuću, privlači sreću i blagostanje
Blagovesti su danas
07/04/2025
Saznajte višeNakon svetske premijere, akcioni triler "Amater" stiže i u domaće bioskope
Na crvenom tepihu njujorškog Linkoln centra prošetala je celokupna glumačko-autorska ekipa akcionog trilera
07/04/2025
Saznajte višeBez mnogo ulja i neprijatnih mirisa: Girice iz rerne po receptu Mire Bobić
Recept Mirjane Bobić Mojsilović za girice
06/04/2025
Saznajte višeKatarina Radivojević salo nema, ovo je razlog, žene već danas kreću sa tim
Ishrana Katarine Radivojević je njen kec u rukavu za savršen izgled
06/04/2025
Saznajte višeSkromno ali za sreću dovoljno: Ovo je kontejner u kojem je Lane Gutović provodio penzionerske dane
Vikendica Laneta Gutovića bila je njegova oaza mira
05/04/2025
Saznajte više