Wiko je francusko-azijska kompanija sa sedištem u Marseju, koja proizvodi mobilne telefone već punih 8 godina, i na evropskom tržištu je veoma ozbiljan igrač. Kompanija ističe da želi da bude što je bliže svojim korisnicima, i da im je misija - demokratizacija tehnologije. To bi značilo da za pristojnu sumu novca možete dobiti telefon odličnog kvaliteta i performansi. Ali ovo nije priča o tome. Ovo je priča o zaljubljenicima u kreativnost i boje. O onima koji se bave grafitima i uličnim stilom, ali i onima koji su bungalove i prirodu učinili glavnim izvorima inspiracije.
BLOOMING IMMERSION - Gaëlle BACQUET
Upravo ova francusko-kineska marka telefona, posvećuje posebnu pažnju dizajniranju svojih proizvoda. U 2019. u EU predstavili su specijalnu seriju View3 smartfona, ograničenu seriju dizajniranu za one koji u svom pametnom telefonu vide ne samo hi-tech proizvod, već imaju cilj da sa ponosom pokažu lične ukuse i stavove. Dostupne su tri verzije modela, a sve su 100% „rođene u Marseju“, evropskom sedištu u kojem se rodio i brend Wiko 2011. godine. Upravo ovde, Wiko i danas ima svoj Dizajn Centar koji okuplja kreativce, talentovane mlade ljude koji rade i misle „izvan poznatih okvira“.
U kompaniji Wiko pažnja posvećena dizajnu, uvek je bila velika. Brend je od početka obojio police i prodajna mesta, prelazeći vremenom u treznije nijanse iz sveta gradijentnih boja, prvi put predstavljenih 2018.
WILD JUNGLE - Laure Macotta
-Ako je istina da je pametni telefon produžetak našeg tela, onda treba da osiguramo da je istovremeno funkcionalan i lep. Rad na dizajnu, koji se odvijaju u našem dizajnerskom centru u Marseju - kaže Morena Porta, direktor marketinga i komunikacija za Južnu Evropu – fokusiran je na boje, izbor teksture, mikro-detaljenje koji će činiti interfejs i poleđinu pametnih telefona. A dizajn može biti samo pitanje Starog kontinenta: odatle promatramo iz godine u godinu trendove koji proizlaze iz Salone del Mobile, iz različitih modnih nedelja, kao i iz uličnog stilova novih generacija. Eksperimentisanje, razvoj novih koncepata, proučavanje uticaja svetlosti na razne materijale, sve zahteva puno istraživanja.
DOTS IN DETAILS - Christophe MARINO
Wiko želi da podrži talente u nastajanju, mlade koji ne slede stereotipe i one koji traže nove načine kako da oslobode prostor za svoju kreativnost. Koncept, boje i forme Wiko pametnih telefona nastaju unutar zidova Wiko sedišta u Rue Capitaine Dessemond, u zgradi slobode. Prepoznavanje kreativnosti kompanijskih talenata čini se onda najkoherentnijim potezom i u skladu sa misijom kompanije. View3 pametni telefon opremljen je trostrukom inteligentnom kamerom sa ultra široko-ugaonim objektivom, baterijom od 4000 mAh koja garantuje 2 dana korišćenja sa samo jednim punjenjem i 6,26-inčnim ekranom sa HD+ rezolucijom. View3 model možete pronaći u skoro svim maloprodajama velikih IT lanaca poput Tehnomanije, Gigatrona i Win Win-a.
Pročitajte još
Neda Ukraden ima trik za uvijanje sarmi! Ni jedna domaćica se toga nije setila
Trik Nede Ukraden za uvijanje sarmi
21/11/2024
Saznajte višeVinska vizija: Hedonistički preplet ukusa i kultura u Beogradu
Vinska vizija: Hedonistički preplet ukusa i kultura u Beogradu
21/11/2024
Saznajte višeAranđelovdan u domu Živojinovića: Maleni Aleksandar zadužen za sarme FOTO
Sarme Lepe Brene ove godine priprema najslađi kuvar
21/11/2024
Saznajte višeNezaboravno veče glamura: Gala Celebrities Night - Red Carpet
Gala Celebrities Night - Red Carpet
21/11/2024
Saznajte višeDanas je Aranđelovdan, verovanje kaže da jednu stvar nikako ne smete da odbijete
Aranđelovdan, verovanja i običaji
21/11/2024
Saznajte više