Najveći drogerijski lanac u Evropi, dm, koji u Srbiji posluje sa prodajnom mrežom od 93 prodajna objekta u 25 gradova i više od 850 zaposlenih, slavi jubilej: petnaestu godinu rada u našoj zemlji
„Tu sam čovek, tu kupujem“ – pod sloganom koji ukratko objašnjava osnovnu orijentaciju kompanije, najveći drogerijski lanac u Evropi, dm drogerie markt, pre 15 godina je započeo poslovanje u Srbiji. Tokom godina, bez obzira na menjanje tržišnih uslova, fokus je uvek ostao na čoveku – uvažavanju naše različitosti, i stvaranju atmosfere poverenja i ravnopravnosti. Ispostavilo se da je ovo ključ za uspeh – u protekloj poslovnoj godini, kompanija je u Srbiji ostvarila rekordan promet od 10,9 milijardi RSD uz preko 12 miliona obavljenih kupovina.
Velike brojke su u poslovnom svetu razlog za slavlje, ali ih u godini jubileja dm posmatra i kao još jedan stimulans da nastavi sa politikom odgovornosti prema kupcima, zaposlenima i zajednici u kojoj posluje, kaže Vesna Stojanović, direktorka dm drogerie markt Srbije i Makedonije. „Najiskrenije se radujemo svakom dobrom poslovnom rezultatu, zato što on znači da možemo da nastavimo sa praksama poput isplaćivanja 14 plata u toku godine. U 2019. godini, koja je za nas posebna, zadovoljstvo nam je što smo bili u mogućnosti da svim zaposlenima isplatimo jubilarni petnaesti honorar srazmerno godinama radnog staža u dm-u, pa i do iznosa pune plate za zaposlene koji su sa nama već 15 godina“, dodaje ona.
Kao kompanija koja brine o razvoju lokalne zajednice u kojoj posluje, dm je jedan od inicijatora uvođenja dualnog obrazovanja u Srbiji, procesa koji kompanija aktivno razvija od 2016. zajedno sa Privrednom komorom Srbije, trgovačkim školama širom zemlje i drugim kompanijama učesnicama projekta. Osim 25 učenika koji su na praksi u dm drogerijama širom Srbije, od septembra 2018. godine kompanija je podržala uvođenje ovog modela obrazovanja i u svoj sektor logistike. Kroz ovaj program i ulaganje u razvoj svojih zaposlenih dm prati dinamične promene na tržištu rada.
„Jedna od ključnih ideja vodilja, osim ponude bogatog, kvalitetnog asortimana i ljubaznog, profesionalnog savetovanja za naše kupce, je želja da obezbedimo snažnu podršku svojim zaposlenima“, ističe Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm drogerie markt Srbije i Makedonije. „Ovde podrazumevamo tržišno atraktivne zarade, obavezno plaćen prekovremeni rad, ali i besplatne zdravstvene preglede, brojne kurseve i usavršavanja. Težimo vrlo jednostavnoj ideji – da ljudi koji nam poklanjaju svoje poverenje, bili oni kupci ili zaposleni, budu srećni što su sa nama i istovremeno razvijaju svoj pun potencijal“, dodaje Korichi.
Društveno odgovorno poslovanje dm u Srbiji sprovodi kroz različite inicijative i aktivnosti. Kao podršku domaćim proizvođačima, dm je pokrenuo projekat „dm inkubator“, u saradnji sa RAS-om, USAID-om i udruženjem Serbia Organica. Domaćim proizvođačima „dm inkubator“ pomaže da dodatno razviju i unaprede inovativne srpske proizvode, i plasiraju ih na domaće tržište kroz lanac dm prodavnica, a potencijalno predstave i na drugim evropskim tržištima.
Kompanija dm posebno je ponosna na program lojalnosti dm babybonus, u okviru koga će sa partnerima u ovoj poslovnoj godini svakoj prijavljenoj novorođenoj bebi darivati paket dobrodošlice, a njihova ukupna vrednost će premašiti 38 miliona RSD. Kroz podršku već poznatoj akciji „Čepom do osmeha“, koja pomaže deci sa invaliditetom i smetnjama u razvoju, u dm drogerijama je do sada sakupljeno više od 30 tona čepova.
Sa ciljem očuvanja i zaštite kičmenog stuba prilikom obavljanja fizički zahtevnog posla, podrške i savetovanja o vođenju zdravog života, pokrenut je i projekat Ambasadori zdravlja za zaposlene u drogerijama i Distributivnom centru kompanije. Već devet godina traje i inicijativa Oplemeni život, u okviru koje dm poklanja jedan slobodan dan za dobrovoljno angažovanje u društveno odgovornim i ekološkim projektima.
Zaposleni kompanije dm Srbija ove godine će prvi put uživati i u Porodičnom danu – prilici za druženje u prirodi, sa svojim najdražima i kolegama. Oni će se oprobati u brojnim sportskim aktivnostima, kao i drugim sadržajima na otvorenom, koji će ih dodatno zbližiti van radnog prostora.
Spisak se ovde ne završava, ali, kako iz kompanije kažu – imaju celu jubilarnu godinu da predstave sve projekte koje su pripremili sa ciljem da dalje razvijaju vrednosti koje u centar stavljaju čoveka, bio on zaposleni, kupac ili jedan od partnera. Ne žure „jer smo tek 15 godina zajedno“ a planiraju da ovo bude jedna od onih ljubavi koje traju ceo život.
Pročitajte još
Neda Ukraden ima trik za uvijanje sarmi! Ni jedna domaćica se toga nije setila
Trik Nede Ukraden za uvijanje sarmi
21/11/2024
Saznajte višeVinska vizija: Hedonistički preplet ukusa i kultura u Beogradu
Vinska vizija: Hedonistički preplet ukusa i kultura u Beogradu
21/11/2024
Saznajte višeAranđelovdan u domu Živojinovića: Maleni Aleksandar zadužen za sarme FOTO
Sarme Lepe Brene ove godine priprema najslađi kuvar
21/11/2024
Saznajte višeNezaboravno veče glamura: Gala Celebrities Night - Red Carpet
Gala Celebrities Night - Red Carpet
21/11/2024
Saznajte višeDanas je Aranđelovdan, verovanje kaže da jednu stvar nikako ne smete da odbijete
Aranđelovdan, verovanja i običaji
21/11/2024
Saznajte višeSavršena nega - Otkrijte Frosch Zero% za osetljivu kožu! Bez alergena!
Nova Frosch Zero% linija proizvoda
20/11/2024
Saznajte više