Frikom proslavio 40 godina poslovanja

Frikom proslavio 40 godina poslovanja

Autor: | 04/06/2015

0

Frikom, jedna od najuspešnijih domaćih kompanija danas, lider u proizvodnji i distribuciji sladoleda i smrznute hrane ove godine obeleževa jubilej - 40 godina uspešnog poslovanja.
Svi ste uživali u dobro poznatim ukusima Frikom sladoleda Leni, Kapri, Rumenko, Čoko Moko, Rum koktel, koji su deo najlepših sećanja i najsrećnijih trenutaka. Ti ukusi i dalje traju i žive svoj život sa nekim novim kincima, mladima i starima. Međutim, Frikom je danas, mnogo više od toga. Frikom je uspešna kompanija koja proslavlja svoj jubilej, četiri decenije poslovanja.
Veliki broj novinara, poznatih ličnosti i poslovnih partnera uživao je u prijatnoj atmosferi i programu koji je povodom proslave jubileja za njih priredio Frikom. Prisutni su imali priliku da se podsete kako se živelo, 70 - ih, 80 - ih, 90 - ih i danas, koja se muzika slušala, koja se garderoba nosila, koji su bili trendovi i šta smo najviše voleli od Frikoma. Svako je mogao da pronađe svoj omiljeni Frikom sladoled, da se podseti kako je izlgedala ambalaža, kako su izgledale i zvučale reklame svake dekade i da doživi još jednom posebne trenutke sa Frikomom.

Ovim povodom predstavljene su i neke zanimljivosti koje se vezuju za Frikom i koje govore o tome koliko se ova kompanija razvila. Svake godine Frikom proizvede 100.000.000 sladoleda, što je jednako površini države Monako, u njegovom posedu nalazi se 40.000 frižidera na 20.000 prodajnih mesta širom Srbije i regiona koji kada se stave jedan na drugi dosežu visinu četiri i po Mont Everesta. Svake godine Frikom proizvede 15.000.000 Kapri sladoleda, koji kada bi se poređali jedan za drugim odgovarali bi kilometraži puta Beograd - Kazablanka.
Frikom se razvio u snažnu regionalnu kompaniju, koja na domaćem tržištu nije samo prepoznatljiv brend, već lider u proizvodnji industrijskog sladoleda i smrznutog voća i povrća, koji u svojoj ponudi ima i testo, gotova jela, smrznutu ribu i mesne proizvode. Svake godine ponuda Frikoma je sve raznovrsnija i bogatija, kako bi se odgovorilo na sve zahteve i želje tržišta i potrošača.

Komentari (0)

Loading
Tamara Roksandić hellomagazin
Tagovi: frikom

Pročitajte još

Najnovije vesti