Od davnina, jedan od najslikovitijih načina za iskazivanje osećanja bilo je darivanje. Ipak, posebnu težinu, uvek je nosilo odricanje od nečega u čemu uživate, zarad užitka osobe do koje vam je stalo. O jedinstvenom osećaju i boljem, slađem, intenzivnijem ukusu poslednjeg zalogaja omiljene čokolade do danas su ispričane mnoge priče. Ali, sve do sada, ni jedna nije slavila poklanjanje poslednje kockice dragoj osobi i posebne emocije koja se na taj način prenosi.
Pomerajući granice načina na koji možemo iskazati nežnost, Milka je osmislila akciju pod nazivom “poslednja kockica”. Suština je jednostavna, u promotivnim pakovanjima se nalazi jedna kockica manje. Jedna kockica, koju će kupac nameniti nekome prema kome gaji dovoljno jake emocije, nekome zbog koga bi se rado odrekao tog poslednjeg, specijalnog trenutka uživanja u Milka čokoladi. Promotivni kod koji se nalazi unutar pakovanja, potrebno ga je ukucati na sajt www.poslednjakockica.rs upisati ime i adresu osobe kojoj se poslednja kockica šalje i specijalni lila tim je šalje na pravu adresu. Takođe, moguće je poslati i virtuelnu poruku nežnosti pomoću koje ćete vašoj dragoj osobi staviti do znanja koliko vam znači.
Na Milka Facebook stranici (www.facebook.com/milkars), mnogi su već rekli u čije ime bi se rado odrekli poslednje kockice uživanja u omiljenom lila zadovoljstvu. A vi? Kome ćete vi pokloniti poslednju kockicu Milka čokolade?
Pročitajte još
Nega kože posle četrdesete godine: Super Collagen Anti-Age Ultra pravi izbor za vas
Nega kože posle četrdesete godine
29/11/2024
Saznajte višePorodična zabava na jednom mestu – A1 Srbija i SkyShowtime donose omiljene heroje i avanture
A1 Srbija zauzeo je glavnu ulogu u redefinisanju kućne zabave
29/11/2024
Saznajte višeNovak obožava ovaj Jelenin recept: Tri sastojka za savršen obrok tokom božićnog posta
Recept Jelene Đoković za salatu je veoma lak
28/11/2024
Saznajte više
Komentari (0)